ورزشی

نتیجه بازی والیبال ایتالیا و کوبا در مسابقات لیگ ملتها 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی والیبال ایتالیا و کوبا دیشب در مسابقات لیگ ملتها 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی والیبال ایتالیا مقابل کوبا

منبع ویدیو: ورزش3

نتیجه بازی والیبال‌ایتالیا در برابر کوبا

تیم ملی والیبال ایتالیا توانست با نتیجه 3 بر 1 تیم والیبال کوبا را شکست بدهد.

ایتالیا، قهرمان جهان پس از شکست‌های متوالی در دو بازی اول خود، بهترین ترکیب و بازی خود را پیدا کرد و اولین پیروزی خود را در لیگ ملت‌های والیبال 2023 در روز جمعه در اتاوا، کانادا کسب نمود.

پس از شکست مقابل آرژانتین و ایالات متحده آمریکا، قهرمان اروپا در برابر کوبا به برتری رسید و با نتیجه 3-1 (25-20، 25-19، 20-25، 25-18) در پایتخت کانادا پیروز شد.

دو بازیکن از پنج بازیکن قهرمان جهان حاضر در فهرست ایتالیا؛ این هفته در اتاوا، ماتیا بوتولو و یوری رومانو در اولین پیروزی خود در  خط حمله تیم را رهبری کردند.

بوتولو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از نخستین پیروزی در مسابقات لیگ ملت‌ها در سال 2023 اظهار داشت: “این یک جشن فوق العاده برای ما است.” این یک بازی کلیدی برای ما بود و پس از دو باخت سخت، به این پیروزی نیاز داشتیم. ما می خواستیم ثابت کنیم که می توانیم در این سطح رقابت کنیم. همه ما می خواستیم امروز کمک کنیم و خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم تا پیروز شود. این یک مسابقه عالی برای ما بود و فردا یک مسابقه دیگر خواهیم داشت. پس از کسب اولین برد، ما فقط می خواهیم به پیروزی ادامه دهیم.”

بیشتر بخوانید:

جدول رده بندی تیم ها والیبال لیگ ملت ها ۲۰۲۳ + رتبه ایران

برنامه کامل مسابقات و بازیهای لیگ ملت های والیبال در سال ۲۰۲۳

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=31540

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا