ورزشیپرسپولیس

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیروز در هفته 29 لیگ برتر فوتبال ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان دیروز جمعه 22 اردیبهشت 1402 در هفته 29 مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

گل اول پرسپولیس به گل گهر سیرجان توسط مهدی ترابی

پرسپولیس 1 – گل‌گهر 0 (مهدی ترابی – دقیقه 23): مهدی ترابی ابتدا توپ را روی دروازه فرستاد، وحید امیری توپ را با سینه کنترل کرد و به صادقی پاس به عقب داد، این بازیکن دروازه را هدف گرفت و در برگشت، مهدی ترابی بود که روی ریباند قفل دروازه فروزان را شکست.

گل دوم پرسپولیس‌تهران به گل‌گهر سیرجان توسط مهدی ترابی

پرسپولیس 2 – گل‌گهر 0 (دقیقه 3۳- مهدی ترابی): هافبک خوش نقش پرسپولیس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک شوت دیدنی محسن فروزان را مغلوب کند. توپ در آستانه ورود به دروازه روی زمین خورد  و وارد دروازه شد.

گل سوم پرسپولیس‌تهران به گل‌گهر سیرجان توسط سعید صادقی

پرسپولیس 3 – گل‌گهر 0 (سعید صادقی – دقیقه 45): ارسال بلند با اثرگذاری امیری همراه شد و توپ به عیسی رسید. او پاس به بیرون را به سعید صادقی فرستاد و این بازیکن بعد از یک حرکت فریب، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد تا فروزان از زاویه بسته گل بعدی را بخورد.

گل چهارم پرسپولیس به گل گهر سیرجان توسط مهدی ترابی

پرسپولیس 4 – گل‌گهر 0 (دقیقه 49 – مهدی ترابی): پاس پشت پای عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی سپرد. ترابی پس از اینکه از خروج فروزان مطلع شد، ضربه چیپ خود را زد تا این توپ به شکلی دیدنی وارد دروازه شود.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

تیم پرسپولیس با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را در هفته 29 لیگ برتر شکست داد.

هفته بیست و نهم لیگ بیست و دوم
  ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 40 هزار نفر
  تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فر، علیرضا ایلدرم، محمد جواد مداح، عباس راکی/ ناظر: اسماعیل صفیری

🟨 کارت زرد:
گل‌گهر: نوید عاشوری (13)- محمد خدابنده‌لو (۳۳)

 ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی (74- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی (74- امید عالیشاه)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 ترکیب گل‌گهر: 
محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد(۴۶-بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری(۴۶- امین پورعلی)، سید محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی(۴۶-یونس شاکری)، رضا شکاری(۴۶- امین قاسمی‌نژاد)
سرمربی: سعید الهویی

 لحظات حساس نیمه اول

دقیقه 8: ارسال مهدی ترابی از سمت راست با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که محسن فروزان این توپ را سیو کرد.
موقعیت دقیقه 19: حملات مستمر پرسپولیس با یک ارسال زمینی از سوی علی نعمتی به داخل محوطه جریمه همراه شد اما ضربه بیرون پای سروش تبدیل به گل نشد.
دقیقه 38: پاس آرام علیرضا بیرانوند به پورعلی‌گنجی باعث شد تا شکاری با تکل توپربایی کند و در مقابل دروازه موقعیت را در اختیار تبریزی قرار دهد. اما شوت سنگین این بازیکن از داخل محوطه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

 لحظات حساس نیمه دوم

دقیقه 62: علیرضا بیرانوند از دروازه خروج کرد و قصد حرکت تکنیکی در مقابل حسینی را هم داشت اما بازیکنان گل‌گهر توپ را گرفتند و در ادامه هم شوت بازیکن این تیم را بیرانوند گرفت.
دقیقه 64: شوت از پشت محوطه جریمه امین قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با واکنش علیرضا بیرانوند همراه و راهی کرنر شد.
دقیقه 67: ارسال دانیال از سمت راست در تیر دوم به ترابی رسید و او بعد از کنترل با پای راست به توپ ضربه زد که این شوت بعد از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.
دقیقه 72: پاس در عمق برای عیسی با دریبل فروزان همراه شد اما پیش از اینکه آل‌کثیر ضربه نهایی را بزند، توپ از خط عرضی گذشت و گل نشد.

دقیقه 76: شوت سرکش سینا اسدبیگی با واکنش فروزان راهی کرنر شد.
دقیقه 77: روی ارسال کرنر و توپ سوم، لئاندرو پریرا ضربه خود را زد که فروزان دوباره توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 90: فرار مهدی عبدی از تله آفساید با پاس او به دهانه دروازه همراه شد اما در لحظه آخر مدافعان گل‌گهر توپ را زدند و به کرنر فرستادند.

منبع: ورزش3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=28363

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. خیلی حال کردم افرین بهتون بخدا یه صحنه فکر کردم تکرار بازی پرسپولیس پدیده که با قهرمانی جلو صد هزهر نفر بود تکرار شده دقیقا یا برانکو و تیمش افتادم چی میشه گلمحمدی لدون ترس از نیمه اول هجومی بازی کنه و تو لاک دفاعیش فرو نره از گلگهر ترسناک تر تو لیگ مگه داریم تیمیه که اکه گل بزنه نمیشه بهش گل زد اقای گلمحمدی دمت گرم ولی با نساجی همینجوری بازی کنی سه چهارتا رو راحت میزنیم ما باید امشب جام رو جلو هوادارامون میگرفتیم نه اینکه با شاش زرد اصفهان تنه به تنه بریم جلو بخدا شاش زرد برا قهرمان شدن امساش اندازه بودجه پرسپوایس فقط سه چهارتا بازیکن و مربی خریده داوری با مس کرمان رو هم میخره پرسپولیس باید ببره سپاهون از همین الان برنده بازی بعدیشه خیالتون تخت

دکمه بازگشت به بالا