ورزشی

کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

عکس های کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

اتحادیه جهانی کشتی با ترتیب دادن کنفرانس مطبوعاتی برای دیوید تیلور و حسن یزدانی نشان داد مبارزه این دو فوق ستاره چقدر اهمیت دارد.

تیلور و یزدانی امروز

به گزارش باغستان نیوز به نقل از  “ورزش سه”، برگزاری کنفرانس مطبوعاتی آن هم فقط برای چند کشتی گیر قبل از مسابقات جهانی کشتی یک اقدام غیرمعمول بود، اما اتحادیه جهانی برای گرم کردن تنور مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 در بلگراد این کار را با حضور حسن یزدانی و دیوید تیلور انجام داد.
خبرنگاران زیادی امروز خودشان را بلافاصله بعد از مراسم قرعه کشی به سالن کنفرانس رساندند تا بتوانند سوالات خود را از دو فوق ستاره کشتی جهان بپرسند.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان ۲۰۲۳

دیوید تیلور و حسن یزدانی
دیوید تیلور و حسن یزدانی

دیوید تیلور و حسن یزدانی که به احتمال فراوان یکشنبه شب بعد از پشت سر گذاشتن تمامی رقبای خود در مراحل مقدماتی در فینال وزن 86 کیلوگرم ششمین رقابت خود را برگزار می‌کنند؛ رقابتی که تمامی کشتی دوستان جهان در یک سال گذشته برای تماشای آن لحظه شماری کرده‌اند. 

تیلور و یزدانی امروز مثل همیشه با احترام در خصوص یکدیگر صحبت کردند و به جای کری خوانی سعی کردند بدون هیچ حاشیه‌ای در رابطه با حریف مستقیم خود جواب سوالات را بدهند.

آنها در پایان این نشست هم در کنار یکدیگر ایستادند و به درخواست عکاسان عکس یادگاری گرفتند تا راند ششم دوئل وزن 86 کیلوگرم جهان از همین جا استارت بخورد.

کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور
کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

منبع: ورزش3

مصاحبه و صحبت های حسن یزدانی در کنفرانس مطبوعاتی

حسن یزدانی پیش از آغاز مسابقات کشتی جهانی بلگراد اظهار داشت: امیدوارم از امروز نمایندگان کشورمان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند. پشت سر هم مسابقات برگزار می شود و مردم هم دعا کنند و بچه ها هم کم نگذارند. شرایط خوب است و امیدوارم همه بچه‌ها با خوش رنگ ترین مدال دل مردم را شاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی درباره وضعیت شما سوال شد که نسبت به سال گذشته چه فرقی کرده اید، نظرتان در این باره چیست؟ اظهار داشت: در صحبتم اشاره کردم، قطعا نسبت به سال گذشته بهتر شدم و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و خدا هم کمک کند تا بهترین مدال را بدست آورم.

یزدانی درباره اینکه تا فینال با تیلور روبرو نخواهد شد، گفت: هر چه خدا بخواهد و نباید دیگر حریفان را هم دست کم بگیرم.

کشتی گیروزن 86 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از فضای مجازی گفت: کارهای مهم‌تری از فضای مجازی دارم. در این مدت فرصت برای من فراهم بود که روی تمرینات خودم تمرکز کنم و آنها را در مسابقات پیاده کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که شما در زاگرب قهرمان شدید اما پس از آن شما را در مسابقه دیگری ندیدیم، خاطرنشان کرد: من در این مدت وقت خودم را روی استراتژی و تکنیک‌ها گذاشتم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشم.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه شما نماد کشتی ایران هستید اگر خودتان را ارزیابی کنید چه تفاوتی از نظر روحی و جسمی با سال گذشته دارید، گفت: خودم را در این حد نمی‌دانم و غلامرضا تختی نماد ایران است. شرایط امسال من با سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا