پرسپولیسورزشی

این آرایشگر پرسپولیسی؛ یاسین سلمانی را به پرسپولیس آورد!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره این آرایشگر پرسپولیسی؛ یاسین سلمانی را به پرسپولیس آورد! مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

یاسین سلمانی در یکی از آرایشگاه های تهران

محمد قنبری یکی از آرایشگرهای سعادت آباد تهران است که علاقه شدیدی به تیم پرسپولیس دارد. او که در فصل گذشته موهای سعید صادقی را با مدل های به روز کوتاه کرده بود و او را در نقل و انتقالات سال گذشته پرسپولیسی کرده بود! حالا با یاسین سلمانی عکس های زیبایی را به یادگار انداخته است.

عکس های او را کنار محمد قنبری مشاهده می نمایید:

یاسین‌سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان که در روزهای گذشته حاشیه های زیادی را به همراه داشت و با تیم فوتبال امید ایران در مسابقات غرب آسیا 2023 در عراق به مقام دوم رسیده است.

گفتنی است که چند روز پیش باشگاه سپاهان اصفهان در یک استوری خود در اینستاگرام به دو بازیکن ملی پوش امیدش تبریک گفته بود ولی نامی از یاسین سلمانی دیگر بازیکن سابقش نبرده بود.

این شائبه به وجود امده است که یاسین‌سلمانی از تیم سپاهان اصفهان خداحافظی نموده است و حالا می خواهد در تیم قهرمان فصل گذشته فوتبالش را ادامه بدهد.

البته نام یاسین سلمانی در فهرست اولیه یحیی گل محمدی برای این فصل بوده است و درویش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حال مذاکره با این بازیکن می باشد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای بعد آیا یاسین سلمانی پیراهن قرمز تیم پایتخت را بر تن می کند و عکس یادگاری خواهد گرفت و یا اینکه تقدیرش در تیم دیگری خواهد بود.

لطفا کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا