ورزشی

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در دربی سه شنبه 29 آذر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 99 سه شنبه 29 آذر  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 پرسپولیس روز سه شنبه 29 آذر از ساعت 17:30 در دربی شماره 99 مقابل رقیب دیرینه اش استقلال تهران قرار می گیرد.

همچنین بخوانید:

بازی دربی امروز ساعت چند است؟ + آیا شهراورد بدون تماشاگر است؟

پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال دربی 99 + شهرآورد امروز سه شنبه 29 آذر

آیا لوکادیا از پرسپولیس جدا شد؟ + علت رفتن و قهر کردن و جدا شدن

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 99

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه

نیمکت ذخیره‌ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، محمد عمری، سروش رفیعی، حامد پاکدل و مهدی عبدی

علیرضا بیرانوند

مرتضی پورعلی‌گنجی

گئورگی گولسیانی

وحید امیری

دانیال اسماعیلی‌فر

میلاد سرلک

کمال کامیابی‌نیا

امید عالیشاه

مهدی ترابی

سعید صادقی

مهدی عبدی

نفر به نفر با بازیکنان پرسپولیس در دربی 99

خط دروازه؛ بیرانوند و ماسک سون هیونگ مین

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در دو جلسه تمرینی اخیر پرسپولیس از ماسک محافظ استفاده کرد و تصمیم دارد به این شکل رودرروی مهاجمان  استقلال قرار بگیرد. بیرانوند که امروز از رکورد ناصر حجازی در دربی می‌گذرد، امیدوار است یک بار دیگر نمایش موردنظر هواداران پرسپولیس را ارائه و به هشتمین کلین‌شیت فصل دست یابد.

خط دفاعی؛ دو ملی‌پوش و دو ستاره

همانطور که انتظار می‌رفت، یحیی از زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی بهره خواهد برد و سمت راست دفاع را به دانیال اسماعیلی‌فر می‌سپارد. در جناح چپ نیز اولویت نخست او وحید امیری است که مقابل سپاهان هم عملکرد خوبی داشت.

خط میانی؛ سروش روی نیمکت؟

مهمترین ابهام خط هافبک پرسپولیس، سروش رفیعی است. کمال و سرلک زوج خط هافبک را تشکیل می‌دهند و در جناح چپ و راست نیز مهدی ترابی و سعید صادقی، دو بال یحیی برای موقعیت‌سازی خواهند بود. یحیی در این مدت حتی در تمرین هم کمتر از خط هافبک پنج نفره استفاده و به این ترتیب سروش احتمالا از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

خط هجومی؛ عبدی و انگیزه هت‌تریک در دربی

مهدی عبدی انتخاب نخست یحیی برای خط حمله است و تلاش می‌کند تا سومین گل خود در شهرآورد را بزند و پس از ۲۹۵ روز در یک بازی رسمی گلزنی کند. امید عالیشاه بازیکنی است که شانس برای قرارگیری در کنار او و بستن بازوبند کاپیتانی دارد.

نیمکت ذخیره؛ هفت اسلحه پنهان یحیی

احمد گوهری گلر جانشین پرسپولیس است و علی نعمتی به همراه فرشاد فرجی و وحدت حنانوف سه مدافع ذخیره به شمار می‌روند. سینا اسدبیگی پس از غیبت در تمرین، حالا به اردوی سرخپوشان بازگشته و محمد عمری به همراه حامد پاکدل و سروش رفیعی هم عناصر هجومی پرسپولیس خواهند بود.

بیرانوند با ماسک محافظه مقابل استقلال

علیرضا بیرانوند ترجیح می‌دهد با ماسک محافظ صورت مقابل استقلال بازی کند.

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم‌ملی، با گذشت حدود یک ماه از مصدومیت شدید بینی در دیدار با انگلیس، همچنان از این ناحیه احساس درد می‌کند.

او در روزهای گذشته بدون ماسک محافظ در تمرینات شرکت کرد اما امروز به یحیی گل‌محمدی گفت که قصد دارد در بازی استقلال با ماسک به میدان برود تا مشکلی برایش پیش نیاید.

بیرانوند امروز هم در تمرین این ماسک را در اختیار داشت و اگر مشکل خاصی با ماسک نداشته باشد، ترجیح می‌دهد به این شکل مقابل استقلال دروازه بانی کند.

ترک لوکادیا از ایران و پرسپولیس

سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد یورگن لوکادیا بدون اجازه ایران را به بهانه بیماری همسر ترک کرد (شاید برای همیشه).

به گزارش ورزش سه، در خبری که سایت پرسپولیس دقایقی پیش منتشر کرد، ترک ایران از سوی مهاجم هلندی مورد تایید قرار گرفته است.
یورگن لوکادیا بامداد امروز دوشنبه کشور را ترک کرد.این بازیکن در توجیه اقدام خود به باشگاه اعلام کرده که به علت مشکلات خانوادگی باید به سرعت نزد خانواده‌اش برود.

با خبری که روز گذشته و در رسانه باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود، معلوم بود که لوکادیا در ایران ماندنی نیست.

اساسا خبرهایی مثل این از طرف باشگاه‌های ایرانی لاپوشانی می‌شود و باشگاه‌ها تمام تلاش خود را برای حل مسئله انجام می‌دهند

اما ظاهرا اصرار این بازیکن هلندی برای ترک ایران بیش از حد معمول بوده و با وجود اینکه تمام تمرکز کادر مدیریتی صرف راضی کردن برای ادامه حضور وی در ایران و مشارکت در دربی فردا بوده، او در نهایت جمع سرخپوشان را ترک کرده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11874

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا