اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت شهادت شهید پاسدار محسن رضایی در سمیرم اصفهان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت شهادت شهید پاسدار محسن رضایی در سمیرم اصفهان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل شهادت شهید پاسدار محسن رضایی

شهید پاسدار محسن رضایی یکی از مدافعان امنیت حریم انقلاب اسلامی شامگاه شنبه دهم دی در شهر سمیرم در جنوب اصفهان به شهادت رسید.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اشرار مسلح بسیجی پاسدار محسن رضایی را در شهر سمیرم با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

سردار مرتضی عمو مهدی افزود: بدنبال اغتشاش‌های شامگاه شنبه در شهر سمیرم یکی از مدافعان امنیت بسیجی توسط اشرار مسلح ضد انقلاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: روز شنبه تعدادی به صورت غیرقانونی مقابل فرمانداری سمیرم و چند نقطه دیگر این شهر تجمع کردند و نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور برقراری امنیت در سطح شهر مستقر شدند که در مواردی با درگیری با شماری از اغتشاشگران همراه شد.

یادبود شادروان شهید پاسدار محسن رضایی

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود این شهید از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید

https://iporse.ir/6221436

در اغتشاشات سمیرم اصفهان چه خبر بود؟

ظهر دیروز عده‌ای آشوب‌طلب به صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.

در پی این تجمع غیرقانونی، اغتشاشگران که در روزهای گذشته نیز علیرغم آرام بودن فضای کشور اقدام به ناامنی و اغتشاش در سمیرم کرده بودند، تلاش کردند تجمعاتی را در چند نقطه شهر سمیرم تشکیل دهند.

پلیس و نیروهای امنیتی به منظور برقراری امنیت در نقاطی از سمیرم با اغتشاشگران درگیر شدند.

در پی اغتشاشات امشب سمیرم یکی از مدافعان امنیت توسط اشرار مسلح و ضدانقلاب به ضرب گلوله مستقیم جنگی به شهادت رسید.

سمیرم کجاست؟

سِمیرُم شهری در جنوب استان اصفهان، ایران است. این شهر مرکز شهرستان سمیرم است. سمیرم با ارتفاع حدوداً ۲۵۰۰ متر از سطح دریا به عنوان دومین شهر مرتفع ایران محسوب می‌شود

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13551

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا