اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز سه شنبه 20 دی 1401 تعطیل است؟ لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات سه شنبه 20 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۰ دی ۱۴۰۱ در استان تهران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کارمندان ادارات خراسان شمالی از امروز به مدت سه روز دورکار شدند

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: به علت افت شدید دما، نهادهای عمومی از امروز به مدت ۳ روز دورکار هستند.

محمد تقی ولیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با دستور محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی از امروز بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه دور کاری می‌شود.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است.

وی افزود: صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

ولیان گفت: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال می‌باشد.

دستگاه های اجرایی استان گلستان از امروز سه شنبه 20 دی به مدت ۳ روز تعطیل شدند

با ورود سامانه سرد و بارشی و برودت هوا در گلستان دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی به مدت سه روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، به دلیل برودت هوا و با هدف تأمین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود

در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیرحضوری هستند.

رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کنند.

ادارات کردستان با دو ساعت تاخیر باز می شوند

 طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، به خاطر سرمای هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح)، شروع بکار می‌کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان، به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه شروع به کار تمام ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح) خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها شامل این تاخیر ساعت کاری نیستند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، دمای هوای استان از امروز سه شنبه تا اوایل هفته آینده بین پنج تا هفت درجه کاهش می یابد.

آیا ادارات تهران امروز سه شنبه ۲۰ دی تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر؛ امروز سه شنبه 20 دی 1401 تمامی ادارات تهران و البرز باز است و به هیچ عنوان به خاطر آلودگی هوا یا برف و سرما و برودت هوا تعطیل نیست.

بنابراین فعلا تعطیلی ادارات ۲۰ دی ۱۴۰۱ در شهر تهران و کرج منتفی است.

امروز ادارات تهران و البرز برای آلودگی هوا تعطیل است؟

تعطیلی امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ شایعه هست و تمامی ارگان ها به فعالیت خودشان طبق ضوابط و شرایط ادامه می دهند.

جواب تمامی سوال های خود درباره تعطیلی احتمالی اداره ها امروز سه شنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب بالا:

شایعه تعطیلی‌تهران امروز سه شنبه ۲۰ دی

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=14401

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا