اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل است؟ + لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات دوشنبه 26 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۶ دی ۱۴۰۱ در استان تهران و ایران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما و برودت هوا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت ادارات استان البرز امروز دوشنبه ۲۶ دی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک‌های استان نیز طبق روال می‌باشد و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

به گفته وی شروع کار کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود. در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظفند سیستم گرمایش را بین درجه ۱۸-۲۱ درجه تنظیم نمایند.

افضلی با دعوت از شهروندان جهت پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» درخواست کرد با مصرف بهینه انرژی، گرما بخش منازل هم‌میهنان خود شویم.

وضعیت ادارات تهران امروز دوشنبه 26 دی

استانداری تهران: امروز تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی استان تهران مطابق روال عادی فعالیت می‌کنند.

ساعت کاری ادارات مازندران امروز دوشنبه ۲۶ دی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان از امروز تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، ۸:۳۰ الی ۱۳ خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا در اجرای سیاست‌های استان در حوزه مدیریت شرایط اضطرار به ریاست استاندار مازندران ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی به استثنای نهادهای عمومی، خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ۲۶ لغایت ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ ابلاغ می شود.

ساعت شروع به کار ادارات استان سمنان امروز دوشنبه 26 دی

فعالیت ادارات استان سمنان دوشنبه ساعت ۹ آغاز می‌شود

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان: فعالیت همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه (امروز) با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وضعیت شروع به کار ادارات استان قزوین امروز

ستاد بحران استان قزوین ساعت کاری جدید ادارات و همچنین مراکز آموزشی این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین و با توجه به بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

همچنین کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

ادارات خراسان‌رضوی امروز دوشنبه 26 دی تعطیل شد

فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

ادارات استان خراسان‌رضوی امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل شد و فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.

تمام ادارات استان همدان امروز 26 دی تعطیل شد

ادارات، بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌های استان همدان به علت بارش برف و سرمای شدید امروز (دوشنبه) تعطیل است.

به گزارش یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم به استناد مصوبه هیات وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی گرفته شده است.

این اطلاعیه می افزاید: همچنین همه مراکز دانشگاهی (بخش اداری و آموزشی) و همه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان (بجز امتحانات سراسری پایه دوازدهم) به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ادارات خراسان جنوبی در روز دوشنبه 26 دی 1401 تعطیل شدند

 سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان برای امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، مؤسسات عمومی غیردولتی و بانک ها امروز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان برای مدیریت مصرف انرژی تعطیلی ها تمدید شده است، گفت: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

عباس زاده با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان نیز تا پایان هفته تمدید شده است، عنوان کرد: امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شده است.

به گفته وی امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

محدودیت ساعت کاری ادارات  گلستان برای امروز دوشنبه ادامه دارد

 استاندار گلستان با قدردانی از همراهی مردم برای کاهش مصرف گاز گفت: با هدف تداوم صرفه‌جویی در مصرف گاز، فعالیت مدارس گلستان امروز دوشنبه غیرحضوری و ادارات با کاهش ساعت کار همراه است.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در نشست مدیریت بحران گلستان افزود: مراکز دانشگاهی استان هم امروز همانند مصوبه سه روز قبل فعالیت خواهند کرد.

به گفته زنگانه با توجه به تداوم موج سرما، فعالیت ادارات گلستان به‌جز دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان برای روز دوشنبه ۲۶ دیماه از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری خواهد بود.

دورکاری ادارات و مدارس خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

 دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا پایان هفته تمدید  شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با دستور استاندار خراسان شمالی، کارمندان و کارکنان ادارات استان تا پایان هفته دو کار هستند.
سرمای هوا، افزایش میزان مصرف گاز و دغدغه تامین این سوخت سبب شد تا برای صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از قطع آن در بخش خانگی، دورکاری ها تمدید شود.
سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: دورکاری در ادارات استان که تا امروز اعلام شده بود تا پایان هفته تمدید شد.

وضعیت ادارات استان گیلان امروز دوشنبه 26 دی

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان با دستور استاندار مقرر کرد: تا پایان هفته جاری ادارات و بانکها با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری باشد.

بر این اساس، ساعت کاری ادارات ، دستگاه ها و بانکها تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه خواهد بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15300

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا