اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز یکشنبه 2 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۲ بهمن ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز یکشنبه 2 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا یکشنبه ۲ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس شهرستان های قروه، دهگلان و دیواندره امروز تعطیل است

 استانداری کردستان در اطلاعیه به دلیل برودت هوا اقدام به غیر حضوری کردن مدارس شهرستان های قروه، دهگلان و دیواندره کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان به دلیل سرما و برودت هوا، برخی مدارس در استان کردستان در روز یکشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.مراکز پیش دبستانی و مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های دهگلان، قروه و دیواندره در هر دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می شود.مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان های سنندج، کامیاران و بیجار در هر دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می شود.ادارات، نهادها، سازمان ها، بانک ها به استثنای مراکز درمانی، امدادی، اورژانس، آتش نشانی، بخش های دارای شیفت و نوبت کاری در شهرستان دهگلان تعطیل می باشد.

مدارس شهرستان خوی امروز ۲ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری شد

– روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:مدارس شهرستان خوی در روز یکشنبه ۲ بهمن ماه به جهت ایجاد آرامش روانی غیر حضوری شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و به جهت ایجاد آرامش روانی ، آموزش در مدارس شهرستان خوی در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ روز یکشنبه ۲ بهمن ماه، بصورت مجازی و در بستر سامانه شاد استمرار می یابد.روز شنبه نیز مدارس خوی به دلیل استمرار پس لرزه ها غیرحضوری بود.

مدارس استان کردستان امروز یکشنبه 2 بهمن تعطیل شد

🔹یکشنبه مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و بیجار در هر دوشیفت صبح و بعدازظهر به‌دلیل تداوم سرما و یخبندان تعطیل است.

🔹کل مدارس شهر و روستایی شهرهای دهگلان، قروه ،دیواندره در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش در شبکه شاد برگزار می‌شود.

🔹ادارات و نهادها و بانک‌ها به جز مراکز درمانی ،اورژانس اتش‌نشانی شهرستان دهگلان امروز تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان مرکزی امروز یکشنبه 2 بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی و تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر سکون نسبی هوا تا امروز و روند افزایشی شاخص آلودگی هوا و احتمال پایداری نسبی هوا ‌کلیه مدارس در همه دوره های تحصیلی فقط در شهرهای #اراک، #شازند و ‌#مهاجران امروز یکشنبه دوم بهمن ماه در نوبت #صبح و #عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزش خود را پیگیری خواهند کرد.

تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه ها امروز یکشنبه 2 بهمن غیرحضوری شد

استانداری تهران:

🔹کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان تهرانی از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای روز یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه ها ی دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند خبر داد./باشگاه خبرنگاران

 

تعطیلی مدارس استان البرز امروز یکشنبه 2 بهمن

#فوری؛ مدارس البرز فرا غیرحضوری است/ کودکستان ها تعطیل شدند

📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به غلظت آلاینده ها، امروز ۱۴۰۱/۱۱/۲ تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) به صورت مجازی و در بستر شاد فعالیت خواهد کرد. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و آموزشگاه های آزاد تعطیل خواهد بود.

📌 قابل ذکر است؛ آزمون مرحله اول المپیادهای علمی، شامل اطلاعیه استانداری مبنی بر مجازی شدن مدارس نیست و این آزمون در استان البرز هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس استان قزوین برای امروز یکشنبه 2 بهمن مشخص شد

وضعیت مدارس استان کرمانشاه امروز یکشنبه 2 بهمن

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از تاخیر یا تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه طی روز یکشنبه به دلیل سرمای هوا خبر داد.
افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان استان کرمانشاه به دلیل سرمای هوا در روز یکشنبه دوم بهمن ماه با تأخیر ۲ ساعته همراه خواهد بود.وی افزود: این تأخیر شامل مدارس نوبت صبح شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، صحنه، پاوه، روانسر، جوانرود، اسلام آباد غرب و دالاهو خواهد بود.مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امروز مدارس نوبت صبح شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی تعطیل و به صورت غیرحضوری است.یگانه گفت: تأخیر و تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.وی خاطر نشان کرد: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی یا تأخیر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: فعالیت ادارات، بانک‌ها و دانشگاه‌ها در روز یکشنبه به روال عادی خواهد بود.

تعطیلی مدارس در بعضی از شهرهای استان اصفهان امروز یکشنبه 2 بهمن

بر اساس اطلاعیه آموزش‌وپرورش استان اصفهان، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های دیگر در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای یکم و دوم بهمن‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

بر اساس این اطلاعیه،مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15829

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫1,139 دیدگاه ها

  1. قبلا‌قرمه‌سبزی‌توی‌بشقاب‌"یه‌ بدبخت"بودم‌الان‌همه‌غذاهای‌مورد‌علاقشم گفت:

    سلام، خوبین؟
    دلم براتون تنگ شده بود…

  2. قرارمون خیلی خوب بود
    شما سالاد سزار داشتم
    رستورانش هم خیلی شیک بود
    پسره هم خیلی خوشگل بود
    راضیم

    2
    2
  3. بچه های قزوین فردا تعطیلید
    من خودم تهرانیم
    ولی برا قزوینیان گفتم

    منبع:هواشناسی آنلاین

  4. میشه منو جای خودت جا نزنییی من اگه هی اذیت کنی از سایت میرم ها هی به اسم من میای پیام میزاری اخه پیام معمولی هم نع پیام چرت و پرت😭

  5. بچهه هاااااا اسممم منننن سیاه‌ههههههههه هر کسی به اسم من پیام داد من نیستمممممممممممممممم

  6. 💯💯💯💯💯💯💯💯بچه ها فوری توجه خواهشا هر کسی به اسم من پیام داده من نیستم کهههههه من اسمم سیاه هست اون سبزه

    1. اون کسی هم که میگه میخوام باهات رل بزنم و فلان دروغ میگه من دوس پسر ندارممممم و نخواهمممممم داشت اون یارویی که اومده گفته دوس پسرمه اولن دروغ گفته دوما میشه اذیتم نکنی؟

      4
      1
  7. 🔻تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه‌ها فردا یکشنبه غیرحضوری شد

    🔹براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز یکشنبه دوم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و فعالیت آموزشی کلیه مدارس و دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد./ایسنا

    2
    1
    1. زرشک
      اینو که صد سال پیش فهمیدیم
      ممنون از اینکه گفتی تعطیله
      من فک کردم بازه

    1. انقدر دوست دارم هشتپاشم
      ولی چیکار کنم صبح باید7پاشم-هههههههههههههههههههههههههههههههه

دکمه بازگشت به بالا