ورزشی

ترکیب احتمالی استقلال با مس کرمان هفته 18 لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی استقلال با مس کرمان در هفته 18 در روز پنجشنبه 13 بهمن 1401 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی استقلال با مس کرمان در هفته 18 لیگ برتر

این ترکیب براساس حدس و گمان برخی هواداران در فضای مجازی می‌باشد؛ بنابراین قطعی نیست.

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

استقلال‌تهران با چه ترکیبی با تیم مس‌کرمان بازی می کند؟

به نظر می رسد استقلال در بازی با مس کرمان از زوج جدید دفاعی نسبت به بازی های گذشته استفاده خواهد کرد

با بازگشت عارف غلامی به شرایط بازی، استقلال در مسابقه با مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر از زوجی در خط دفاع استفاده می کند که برای ساپینتو خوشایند است.

  استقلال قبل از تعطیلات لیگ برتر از زوج سیلوا و عارف غلامی در خط دفاع استفاده کرد و آبی ها در 11 بازی 6 گل دریافت کردند که آمار گل استانداردی بود اما بعد از مصدومیت غلامی، آبی ها با زوج های دفاعی مختلف در 6 بازی 6 گل دریافت کردند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

حالا شنیده می شود ساپینتو قصد دارد در بازی روز پنجشنبه برابر مس کرمان دوباره عارف غلامی را به ترکیب برگرداند تا زوج او و رافائل سیلوا دوباره در قلب دفاعی آبی ها قرار بگیرند.

با گذشت چند هفته سخت، رفته رفته مصدومان استقلال در حال برگشتن هستند و آبی ها می توانند در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا کنند.

وضعیت سبحان خاقانی برای بازی در استقلال

سبحان خاقانی هر زمان که به شرایط بازی برسد، می تواند برای استقلال بازی کند.

نام پدیده فصل گذشته استقلال در ابتدای فصل از لیست خارج نشده بود و او هر زمان که به آمادگی برسد می تواند برای این تیم بازی کند

  سبحان خاقانی بازیکنی است که در بازی های پیش فصل رباط صلیبی پاره کرد و خیلی ها بر این باور بودند باشگاه نام این بازیکن را از لیست خارج کرده است.

با این حال استقلال در ابتدای فصل نام این بازیکن را از لیست تیمش خارج نکرد و به همین دلیل هم خاقانی هرزمان به شرایط بازی برسد می تواند برای آبی ها بازی کند.

سبحان خاقانی فصل قبل بازیکن محبوب فرهاد مجیدی بود و باید دید آیا در بازگشت به تمرینات گروهی ساپینتو از او استفاده خواهد کرد یا نه.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17134

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا