استقلالورزشی

آیا جفرسون باهیا و سامان فلاح و محمد نادری به استقلال می آیند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا جفرسون باهیا و سامان فلاح و محمد نادری به استقلال می آیند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

لیست پنهان استقلال برای نقل و انتقالات

اگرچه مشخص نیست که آیا ریکاردو ساپینتو در آینده در تیم استقلال حضور خواهد داشت یا خیر، اما شایعاتی درباره بازیکنانی که به احتمال زیاد در لیست خرید این تیم قرار می‌گیرند وجود دارد.

در لیست پنهانی مسئولان باشگاه، نام بسیاری از مدافعان قابل توجهی آمده است که این موضوع به نظر می‌رسد بر اساس نتایج نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است.

سیاستگذاران فنی در استقلال به دنبال جذب مدافعان آماده از تیم‌های دیگر هستند تا وضعیت دفاعی این تیم را بهبود بخشند.

در فصل بیست و دوم لیگ برتر، تیم استقلال 22 بار در برابر حملات حریفانش گل خورد، که این تعداد 12 بار بیشتر از فصل قبل است که با 10 گل خورده و بدون شکست به پایان رسید.

عملکرد دفاعی استقلال در فصل جاری بسیار ضعیف بوده و هیچ تعریف و تمجیدی ندارد. مدافعان تیم در این فصل نسبت به فصل قبل سختگیر نبوده و حتی سیدحسین حسینی نیز نتوانست به همان سطحی که در فصل گذشته داشت، برسد.

برخی معتقدند که این وضعیت ناشی از خروج پین از کادر فنی استقلال است. پین که با فرهادمجیدی توانسته بود در خط دفاع تیم استقلال تغییراتی را ایجاد کند و تفکرات دفاعی ایتالیایی خود را بازیکنان این تیم پیاده کند، باعث بهبود عملکرد دفاعی تیم شده بود.

 با این حال، پین در دوران حضورش در تیم الاتحاد کلوبای امارات و همکاری دوباره با فرهاد مجیدی، نتوانست به عملکرد مناسبی دست یابد و تیم اماراتی 11 بار شکست خورد. با این وجود، آمار پین در تیم استقلال جای هیچ شک و شبهه‌ای نمی‌گذارد و او در این تیم با توانایی خود، بهبود قابل توجهی در عملکرد دفاعی تیم به وجود آورد.

آیا جفرسون باهیا استقلالی می شود؟

در میان مدافعان استقلال داسیلوا عملکرد تحسین برانگیزی داشته و همواره روی یک روال به بازی ادامه داده و جای تردیدی روی توانایی او نیست و اگر برخی بازیکنان که مورد توجه استقلال قرار دارند و از همین حالا در لیست پنهان تصمیم‌گیران قرار گرفته‌اند به استقلال بیایند اوضاع به احتمال زیاد بهبود خواهد یافت.
به این اسامی نگاه کنید:
جفرسون باهیا (مدافع میانی)
امیرمهدی جانملکی (مدافع میانی)
محمد نادری (دفاع چپ و دفاع میانی)
سامان فلاح (مدافع میانی)
اینها بازیکنانی هستند که گفته می‌شود در فهرست خرید استقلال قرار خواهند گرفت.

احتمالاً اگر ساپینتو هم در استقلال بماند این نام‌ها را تأیید خواهد کرد چون عملاً مدافعانی بهتر از این اسامی وجود ندارند و دیگر تیم‌ها نیز برای جذب این اسامی تلاش خواهند کرد.

البته جدا از این بازیکنان نام مهدی ممی‌زاده (وینگر) و محمدمهدی قنبری (وینگر) نیز در لیست پنهان دیده می‌شود و حتی صحبت از خرید مهاجمان خارجی هم هست اما نکته پر اهمیت لیست خرید آینده استقلال حضور مدافعان پرشمار است که با نیت سر و سامان دادن به خط دفاع استقلال به خدمت گرفته خواهند شد.

باید به این نکته هم اشاره داشت که در باشگاه استقلال بحث خرید مهاجمان گلزن خارجی داغ‌تر از جذب مهاجمان گلزن داخلی است و به احتمال زیاد آبی‌ها به این سمت خواهند رفت تا تیم خود را در خط حمله نیز تقویت کنند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30054

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا