اقتصادی

یارانه اسفند ماه ۱۴۰۱ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یارانه اسفند ماه ۱۴۰۱ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آخرین یارانه نقدی ۱۴۰۱ واریز شد

🔹واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی اسفندماه از دقایقی پیش آغاز شده و تا آخر امشب به حساب تمامی سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

میزان واریز یارانه اسفند ماه ۱۴۰۱ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر 300 هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

دولت هنوز تصمیمی برای افزایش نقدی یارانه ها در سال 1402 نکرده است و به نظر هم نمی رسد با توجه به کسری بودجه بتواند یارانه ها را افزایش بدهد.

زمان دقیق واریز یارانه نقدی اسفند 1401

دولت محترم طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و چهل و پنجم 1401 را روز بیستم اسفند به حساب سرپرست خانواده واریز می کند. مگر اینکه در لحظه آخر تصمیمش عوض بشود و زودتر از موعد واریز کند.

چیزی که مشخص می باشد حدود روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه اسفند 1401 خواهد بود.

این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

آنگونه که دولت سیزدهم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاد کرده قرار است یارانه نقدی کمافی‌السابق به دست سرپرستان خانوار برسد؛ ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان.

از آنجایی که دولت تصمیم دارد در سال آینده درآمد مالیاتی خود را افزایش دهد، ثابت ماندن مبلغ یارانه نقدی این نگرانی جدی را به وجود آورده که قرار است وزن سنگین مالیات بر دوش سرپرستانی باشد که حداقلی‌بگیر هستند و اتفاقا حقوق آنها هم تنها ۲۰ درصد بالا می‌رود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19416

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا