اخبار روزاخبار مهم و فوری

زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ چه روزی می باشد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ چه روزی می باشد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۱۴۰۳

وقتی به ماه پایانی سال شمسی نزدیک می شویم؛ این سوال همیشه در ذهن خانواده ها مدام تکرار می شود که زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۳ چه روزی است؟

خانواده ها و اولیای دانش آموزان برای برنامه ریزی برای رفتن به شهرها و روستاهای خود و یا مسافرت به اقصی نقاط میهن عزیزمان یا خارج از کشور می خواهند بدانند تا چه روزی باید فرزندانشان به مدرسه بروند؟

طبق معمول برنامه ریزی آموزش و پرورش تا روز 28 اسفند 1402 ادامه دارد و مدارس تا آن تاریخ دایر می باشد و فعالیت آموزشی به هیچ عنوان تاخیر یا تعطیل نمی شود. و تعطیلی زودتر از موعد آن در ماه اسفند در دستور کار وزارت آموزش و پروش نیست. اما…

ولی خانواده ها اکثرا چند روز زودتر از روزهای آخر ماه اسفند خودشان تعطیلی را رسما آغاز می‌کنند و به به استقبال عید نوروز ۱۴۰۳ می روند.

وقتی نگاهی به تقویم سال 1402 و ماه پایانی آن می اندازیم، می بینیم که سه روز 26، 27 و 28 اسفند در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه می باشد که به احتمال زیاد اکثر دانش آموزان این سه روز را خودشان تعطیل خواهند کرد.

از آن طرف هم روز چهارشنبه 23 اسفند به نظر می رسد برای بعضی از خانواده‌ها روز پایانی تحصیلی در سال 1402 خواهد بود.

با توجه به آخرین چهارشنبه سال که چهارشنبه سوری می باشد به نظر می آید روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آخرین روز تحصیلی باشد.

آخرین روز مدرسه پیش از عید نوروز چه روزی است؟

معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفندماه سال ۱۴۰۲ ادامه دارد، از باز بودن مدارس خبر داد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی کاظمی گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌های محترم می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش آموزان در مدارس را پیگیری نمایند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشیم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد، خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری نمایند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19429

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. لطفا بعد از عید زود مدارس رو بازکنید ۱۴حتما باز بشن بهتره، چون ما توی این چند سال کم ضرر نکردیم از لحاظ تحصیل، همش کرونا بود و بچه ها توی خونه بودن بنظرم سر موقع حتما حتما مدارس بلااستثنا بازگشایی بشن تا مملکت از تحصیل حضوری جا نمونه دیگه.باتشکر

    4
    55
    1. بهتر نیست شما نظر ندین وقتی که دانش آموز نیسین و نمیدونید که دلخوشی بچه ها همین تعطیلات کوتاهه.

دکمه بازگشت به بالا