اخبار مهم و فوریاخبار روز

علت فوت حسین دهقان مجری و خبرنگاری بوشهری چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت حسین دهقان مجری و خبرنگاری بوشهری چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت حسین دهقان مجری و خبرنگار اهل بوشهر چیست؟

حسین‌دهقان، مجری و خبرنگار توانمند صداوسیمای مرکز بوشهر در پی سانحه تصادف رانندگی جان به جان آفرین تسلیم گفت.

مرحوم حسین‌دهقان از مجریان توانمند استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز بوشهر شب گذشته(پنجشنبه ۱۱ اسفند) در حال بازگشت از شهر جم و پس از اجرای برنامه یادواره شهداء در این شهر، حوالی گادوی شهر اهرم در پی تصادف به دیار باقی شتافت.

همچنین امین فرامرزی، از دیگر هنرمندان به نام استان بوشهر نیز او را همراهی می کرد که هم‌اکنون حال وی وخیم بوده و در بیمارستان خورموج تحت مداوا قرار دارد.

آقای حسین دهقان از مجریان برتر تلویزیون استان بوشهر است که در کنار اجراهای قوی خود ، در کلاس های مختلف برای آموزش فن و هنر بیان و سخنوری به علاقه مندان ، تلاش میکند . این کلیپ کوتاه تعریف مختصری از فن سخنوری است که ایشان به ما افتخار دادند تا آنرا فیلمبرداری و تدوین کنیم . ضمن سپاس از سرکار خانم صداقت مسئول “موسسه فرا اندیشان آتیه جنوب” برازجان ، که این فرصت را فراهم نمودند.

یادبود شادروان حسین دهقان

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود شادروان حسین دهقان از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید:

یادبود شادروان حسین دهقان

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20727

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا