اخبار روزاخبار مهم و فوری

ماجرای کشف حجاب و رقص در مزرعه کودک اکسین چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای کشف حجاب و رقص در مزرعه کودک اکسین چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جزئیات کشف حجاب در مزرعه کودک اکسین آمل چه بود؟

فیلم و عکس های منتشر شده از هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان و کشف حجاب در مزرعه کودک اکسین بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های منفی گسترده کاربران مواجه شد.

در این تصاویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مزرعه کودک اکسین آمل به علت فعالیت های هنجار شکنانه از جمله برنامه‌ریزی های هدفمند در جهت فعالیت های آموزشی غیراسلامی، بی حرمتی به ماه مبارک رمضان، کشف حجاب، برگزاری جشن های مبتذل و محرک، آموزش رقص به دانش‌آموزان دختر و پسر و پخش ترانه های نامناسب پلمپ شد.

مجموعه «مزرعه کودک اکسین» که از سال ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت های به ظاهر آموزشی-تربیتی برای دانش آموزان مدارس مازندران و تهران کرده بود، اقدامات بسیاری در راستای ترویج سبک زندگی غربی همچون آموزش زندگی با حیواناتی همچون سگ را در سوابق خود داشته است.

پلمب یک‌ مجموعه تفریحی توریستی در آمل

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد که در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در یک واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود، این مرکز تفریحی با دستور دادستان عمومی و انقلاب و‌ پیگیری دادستان شهرستان آمل پلمپ شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از فارس، همچنین برای مدیریت مجموعه نیز پس از گزارش‌های لازم پرونده قضایی تشکیل شد.

روابط عمومی دادگستری مازندران در اطلاعیه‌ای که به این منظور صادر شد، آورده است: در پی انتشار فیلم رقص خانم‌های بدون حجاب در این واحد تفریحی که در ماه مبارک رمضان انجام و در فضای مجازی منتشر شده بود پس از مطالبه مردمی در برخورد با این موضوع این مرکز تفریحی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران و‌ پیگیری دادستان شهرستان آمل پلمپ شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=23500

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. متاسفم برای آدمهایی که یا در حکومت یا در جامعه شب می خوابن صبح پامیشن توان مالیشون نصف میشه ولی هنوز دنبال هنجارشکن توی زنان و رفص زنان می گردن .عمو مارادونا ول کن حسنی رو بگیر .

    3
    8
دکمه بازگشت به بالا