اخبار روز

آیا امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ایران عید فطر است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و تاریخ عید فطر ۱۴۰۲ در ایران چند شنبه است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

عید فطر ۱۴۰۲ چند شنبه است؟

 رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده جمعه روز سی‌ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ نیز عید سعید فطر باشد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی‌رضا موحدنژاد در گفت وگوی خبری افزود: پیش‌بینی کارشناسان این است که هلال ماه در روز پنجشنبه قابل رؤیت نیست.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار داریم همانطور که در تقویم نیز آمده جمعه روز ۳۰ام ماه مبارک رمضان و روز شنبه اول ماه شوال و عید سعید فطر باشد.

هلال ماه شوال رؤیت نشد

امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 در ایران آخرین روز ماه مبارک مضان است و شنبه عید سعید فطر است.

بنا بر اخبار واصله هلال ماه شوال در غروب روز پنجشنبه 31 فروردین رؤیت نشد و امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 مطابق با ۳۰ رمضان المبارک 1444 هجری قمری است.

رویت هلال ماه برای آیت‌الله سیستانی ثابت نشد

دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در نجف اشرف با صدور بیانیه ای امروز (جمعه اول اردیبهشت) را مکمل ماه مبارک رمضان 1444 ه ق و 1402 ه ش اعلام کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=25237

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. به نام خدایی که شاهد بر احوال ماست. امسال عید سعید فطر برای من سراسر رنج و ناامیدی در امورات دنیوی و اهدافی که به آرزو های عجیب مبدل شده اند اما به خدایی که من میشناسم سوگند، هرگز چیزی از او نخواستم که محقق نشده باشد و حیف اینجاست که چیز های کوچکی از او خواستم. اکنون خدا رو به صدق ادعای خودم شاهد میگیرم : برای یکایک هموطنانم، به ویژه مسلمانان، آرزو میکنم، عید فطر امسال، آغازی بر تحقق آرزو های دنیا و آخرت شون باشه به گونه ای که چنان غرق در شعف و تعجب از خواست حضرت دوست، در برآورده شدن آنها بشن که برگردن همین جا و بنویسند که «ای کاش زودتر از خودش خواسته بودم و اجابتش را دیده بودم»… الهی آمین یا رب العالمین یا رب الناس

دکمه بازگشت به بالا