اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس تهران امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت 1402 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی به خاطر مسمومیت یا آلودگی هوا و ایا از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز سه شنبه مدارس تهران ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 مدارس تهران تعطیل است؟

تا این لحظه سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 همه مدارس استان تهران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری از این استان تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد.

بعضی از دانش آموزان به گمان اینکه امروز سه شنبه 12 اردیبهشت به خاطر روز معلم؛ مدارس تهران تعطیل می شوند. در صورتی که اینطور نیست و همه مدارس برای روز معلم جشن خاصی را درنظر گرفته اند.

پس پیش به سوی روزهای آخر مدرسه و فراگیری علم و دانش از سوی معلم گرامی برای ساخت ایرانی سربلند و پرافتخار. تشکر از معلم زحمتکش و قدردانی بی کران از این شمع فروزانی که شغل انبیا را ادامه می دهد. معلم روزت مبارک

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان به علت مسمومیت یا سرما خوردن در هوای سرد و یا آلودگی هوا در بعضی از شهرهای استان تهران حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت مدرسه‌ها و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

به زودی امتحانات خرداد ماه شروع می‌شود و بعد از اتمام امتحانات؛ دانش آموزان به استقبال تعطیلی سه ماهه تابستان خواهند رفت.

لطفا کانال های باغستان نیوز را در شبکه های داخلی دنبال نمایید و برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26959

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا