ورزشیپرسپولیس

کارشناسی داوری پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان دیروز جمعه 22 اردیبهشت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناسی داوری بازی پرسپولیس تهران مقابل گل گهر سیرجان دیروز جمعه 22 اردیبهشت 1402 در هفته 29 مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کارشناسی داوری پرسپولیس در برابر گل گهر سیرجان

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد که محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش در اکثر صحنه‌های دیدار پرسپولیس و گل‌گهر قضاوت خوبی داشتند.

علی دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص صحنه‌های مشکوک داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر نظرات کارشناسی خود را ارائه کرد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. قضاوت این بازی بر عهده محمدحسین زاهدی‌فر بود.

دقیقه 13: کارت زرد به نوید عاشوری به دلیل تکل همراه با بی‌پروایی به درستی داده شد.

دقیقه 17: آفساید عیسی آل کثیر به درستی توسط کمک داور دوم بازی، جواد مداح اعلام شد.

دقیقه 22: آفساید رضا شکاری توسط علیرضا ایلدروم کمک داور اول بازی درست گرفته شد.

دقیقه 23: توپ دفع شده محسن فروزان توسط مهدی ترابی منجر به گل پرسپولیس شد؛ این گل در موقعیت کاملاً صحیح به ثمر رسید و آفساید نبود.

دقیقه 28: خطای سروش رفیعی در مرکز زمین روی بازیکن گل گهر مستحق دریافت کارت زرد بود اما داور این کار را انجام نداد.

دقیقه 32: محمد خدابنده‌لو با خطا روی عیسی آل کثیر و به علت قطع حمله موثر حریف، با کارت زرد جریمه شد که صحیح بود.

نکته حائز اهمیت نیمه اول بازی این بود که به نظر می‌رسید مقدار آبیاری (واترینگ) زمین که قبل از شروع بازی بصورت سطحی و برای نرم شدن سطح آن انجام می‌شود، در نیمه شمالی کمی بیش از حد معمول بوده باشد؛ چون بازیکنان هر دو تیم بصورت مکرر در این منطقه تعادل خود را از دست داده و سُر می‌خوردند.

دقیقه 55: آفساید مهاجم گل گهر توسط کمک داور دوم کاملاً درست اعلام شد و برخلاف نظر گزارشگر بازی، پای راست مهاجم کمی جلوتر از مدافع پرسپولیس بود.

دقیقه 3 + 90: کارت زرد به پریرا به دلیل خطا با بی‌پروایی به درستی داده شد. این خطا به دلیل اینکه شدت نداشت مستحق کارت قرمز نبود و تصمیم داور با توجه به نزدیک بودن به صحنه درست بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=28433

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. دوستان کیسه کشا اگر گلر گلگهر فروزان نبود و هر شخص دیگری بود الان برچسب تبانی رو پیشانیش بود اگر بجای گلگهر مثلا ذوب اهن یا نساجی بود برچسب تبانی رو این دو تیم توسط کیسه کشا چسبیده بود اخه کیسه خودش با تبانی و شرط بندی بازیهاشو با اختلاف یه گل میبره فکر میکنه هر تیمی بیشتر از یه گل بزنه تبانی کرده یکی اینو به کیسه سلطان پنالتی و سلطان اسکلا برسونه دقیقا بعد از دربی که از صدر اومدن پایین یهویی لیگ فاسد شد داورا پرسپولیسی شدن تمام مشکلاتشون به خاطر پول شد و بازیکناشون یهویی به همه انگ زدن اما مدیونین اگه فکر کنین بازیکنای کیسه از تمام وجودشون مایه نزاشته باشن و مشکل تاکتیکی داشته باشن نه اگر کیسه ببازه مشکل از بیرونه اگه ببره به خاطر تاکتیک ناب این یارو دلقکه سرمربی پرتغالیشون و تکنیک ناب بازیکناشونه گل دومشون هم صد در صد افساید بود اینا یه بازی اگه بدون ایراد یا امداد داوری گل بزنن میتونن ستاره سوم بچسبونن خخخخخخ

    4
    1
    1. لنگی حان گندتبانی وباند بازی شما کل لیگ و گرفته همه میدونن توایران چطوری دارین اسنپ وبابامسعود وهدایت وکمیته داوران دارن جام به شماتقدیم میکنن، آسیا جام بگیری مردی، به اون ستاره قلابی نناز بیچاره، تو همین بازی سروش باید کارت زرد میگرفت چرا داور کارت نداد چون بازی با نساجی را ازدست میداد تو این چند بازی گذشته هیچکدام از سه کاذته های لنگی کارت نمیگیرن چرا،

      3
      3
دکمه بازگشت به بالا