اقتصادیاخبار مهم و فوری

عرضه اولیه کتوسعه امروز دوشنبه چقدر نقدینگی می خواهد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عرضه اولیه کتوسعه چقدر نقدینگی می خواهد؟ | با 100 هزار تومان این سهم را بخر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مقدار نقدینگی لازم عرضه اولیه کتوسعه چقدر است؟

بعد از عرضه اولیه نیان که در آخرین روز فصل بهار ۱۴۰۲ ( چهارشنبه 31 خرداد ) به عموم مردم واگذار شد حالا نوبت به عرضه اولیه بعدی در ماه تیر ۱۴۰۲ می رسد.

عرضه اولیه کتوسعه نخستین عرضه اولیه ماه تیر 1402 می باشد و روز دوشنبه 5 تیر قرار است در دو مرحله واگذار شود. در مرحله اول توسط صندوق ها کشف قیمت می شود و در مرحله دوم نیز عموم مردم می توانند این سهم را بخرند.

زمان دقیق عرضه‌اولیه کتوسعه امروز دوشنبه چه ساعتی است؟

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر که با نماد «کتوسعه» فعالیت دارد حداکثر میزان سهمیه هر فرد را ۲۱۰ سهم و میزان عرضه ۱۲٪ (۴٪ به صندوق‌ها و ۸٪ به عموم) اعلام کرد.

مقدار نقدینگی لازم جهت خرید عرضه اولیه کتوسعه

پيرو اطلاعيه شماره 5233/الف/02 مورخ 1402/03/24 اين شرکت، امروز دوشنبه مورخ 1402/04/05 تعداد 85,600,000 سهم از سهام شركت توسعه صنايع و معادن كوثر در نماد (كتوسعه1) و نمونيک KOMZ1 در مرحله دوم به قيمت ثابت كشف شده در مرحله اول به ساير سرمايه‌گذاران عرضه مي‌شود. دراين خصوص توجه به موارد زير ضروري است: 1) دوره ثبت سفارش از ساعت 11:55 لغايت ساعت 13:55 مي‌باشد. 2) کليه معامله‌گران برخط و غير برخط مي‌توانند اقدام به ورود سفارش خريد نمايند. 3) کليه درخواست‌هاي خريد جهت ورود سفارش مي‌بايست به قيمت ثابت و معادل 22,085 ريال مي‌باشد. 5)حداکثر سهام قابل خريداري توسط هر شخص حقيقي و حقوقي تعداد 210 سهم مي‌باشد. 6) هر خريدار صرفاً مجاز به ورود يک سفارش به سامانه معاملاتي مي باشد. 7) سفارش‌هاي ثبت شده طي دوره سفارش‌گيري قابل اصلاح يا حذف هستند. پس از پايان اين دوره، ورود، حذف يا اصلاح سفارش مجاز نيست. مديريت عمليات بازار فرابورس ايران

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32703

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫9 دیدگاه ها

  1. واقعیت همینه فکرنمی کنم یک نفر سهامدارحقیقی بتواندعرضه اولیه رادراولین روزثبت سفارش خریدوتاچندروزبخردچون تاثبت سفارش خریدبازمیشه میلیونهاخریدارصف کشیده معلومه کلکی توکاره

  2. از سال ۹۹ با تمام پس انداز بیست سال زندگی ام وارد بورس شدم. فقط با اعتماد بر مسولان حکومت امام زمان!!!!!!
    الان با گذشت حدود چهار سال هنوز سی درصد اصل سرمایه ام را در ضررم.
    در سهم کثیف پترول نابود شدم و از تمام مسولین حکومت امام زمان بیزار و دلشکسته ام.
    جلوی خانواده و خودن و انسانیت شرمنده هستم.
    مرگ و ننگ ابدی بر تمام شما و بورس کثیفتان

    1. دولت بورس رابه قماربازی تبدیل کرده ودست شرکت کننده هاراهم آشکارامیخوانندپس دراین صورت غیرازعوامل خودشان هیچکس برنده نیست پس ناراحت نباش آقای عزیزپولی که به عنوان حقوق دریافت میکنیم درآمدمامحسوب میشه طبق ریاله متاسفانه تمام هزینه زندگی رادلاری ازمامیگیرند عده ای درآمدشانراخودتعین میکننددلار رادرنظرمیگیرندعده دیگرهم توسط دولت بادرنظرگرفتن دلاردرآمددارندفقط سربازنشستگان وحقوق بگیران یتیم بی کلاه میماند

  3. واقعیت این هست که حقوقی های حرام خور و حرامزاده با کُد به کُد کردن، از یک طرف خودشان را بجای فروشنده ی حقیقی جا زده و با عرضه های آبشاری، قیمت سهم ها را پایین می آورند و از طرف دیگر خودشان را به جای خریدار حقیقی جا زده و سهم ها را مفت و مجانی جارو می کنند.این تعداد خریدار و فروشنده ای که در قسمت مظنه ها ملاحظه می کنید، در واقع حقوقی هستند به اسم حقیقی!!!!!!
    پرتفوی سهامداران بعد از گذشت حدود ۳ سال هنوز ضرر و زیان ۸۰ درصدی را نشان می دهد. حالا می خواهند با ۴ تا عرضه اولیه که نهایتش حدود ۴۰۰ هزارتومان سود داشته باشه ، چگونه ضرر و زیان دهها و صدها میلیونی سهامداران را جبران کنه؟!!!!!!! کسی که تو بورس میلیاردها تومان ضرر کرده ، عشقی می خواهد به وي ۳۰۰ هزار تومان کمک کرده باشه؟؟!!!!!!!! صبر سهامداران تمام شده و انشاءالله که به‌ زودی ساختمان اون قمارخونه و دزد خونه به آتش کشیده خواهد

    28
    1
    1. حقوقی های حرام خور و حرامزاده با کُد به کُد کردن، از یک طرف خودشان را بجای فروشنده ی حقیقی جا زده و با عرضه های آبشاری، قیمت سهم ها را پایین می آورند و از طرف دیگر خودشان را به جای خریداران حقیقی جا زده و سهم ها را مفت و مجانی جارو می کنند. این تعداد خریدار و فروشنده ای که در قسمت مظنه ها ملاحظه می کنید، اینها در واقع حقوقی هستند به اسم حقیقی. بله شما هم می توانید با چندتا کُد که درست می کنید عرضه اولیه بخری . مگه این عرضه اولیه ها چقد به شما سود خواهد رسانید؟؟!!!!!!!
      همه ی این عرضه اولیه ها رو هم اگر بخری با همین روش حیله و نیرنگی چندتا کُد، نهایتش بهت تا آخر سال یک میلیون سود میده . آخه یک میلیون تومان هم پولی هست که اینقدر ذوق زده شدی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!

      20
دکمه بازگشت به بالا