ورزشیپرسپولیس

سپاهان دو دستی شهریار مغانلو را به پرسپولیس تقدیم کرد | انتقال آقای گل آسان شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره سپاهان دو دستی شهریار مغانلو را به پرسپولیس تقدیم کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شهریار مغانلو در یک قدمی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

با توجه به انتقال کاوه رضایی و رضا شکاری به تیم سپاهان اصفهان، حالا خط ترافیک این تیم زردپوش بیشتر از پیش شده است.

اینطور که از نزدیکان مغانلو خبر رسیده است او در تلاش است تا مدیرعامل باشگاه سپاهان را متقاعد کند که رضایت نامه اش را بگیرد و به پرسپولیس بیاید.

بیشتر بخوانید:

سنگ بزرگ جلوی پای شهاب زاهدی برای پرسپولیسی شدن | ماجرا از چه قرار است؟

شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و دوم در مصاحبه تلویزیونی از علاقه اش به پرسپولیس گفت و امیدوار بود تا دوباره بتواند لباس این تیم را برتن کند. همین اظهارنظرهای مغانلو باعث شد تا مدیران و هواداران سپاهان علیه او موضع بگیرند. مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، این روزها تلاش می کند تا رضایتنامه اش را از سپاهان بگیرد و به پرسپولیس برود.

حال روز گذشته سپاهان از دو خرید جدید خود یعنی کاوه رضایی و رضا شکاری رونمایی کرد. کاوه رضایی در فصل قبل در استقلال و تراکتور دردسرهایی را ایجاد کرد، در نقل‌وانتقالات تابستانی پس از توافق با مدیران سپاهان، رسما به جمع شاگردان مورایس پیوست و با سپاهان قرارداد سه ساله بسته است.

با توجه به پیوستن این مهاجم استقلالی به سپاهان، گفته می‌شود مسیر برای جدایی شهریار مغانلو و بازگشت این مهاجم بلندقامت به پرسپولیس هموارتر از قبل شده است.

 مدیررسانه‌ای سپاهان: مغانلو بند جدایی ندارد

همانطور که بارها اعلام کردیم، شهریار مغانلو با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و هیچ شایعه‌ای درباره این بازیکن صحت دارد. آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم سپاهان است و شهریار مغانلو نیز بارها تمایل و علاقمندی بسیار خود را به حضور در سپاهان اعلام کرده است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: هیچ بندی مبنی بر جدایی در قرارداد شهریار مغانلو یا هیچ بازیکن دیگری وجود ندارد و موضوع درخواست رضایت‌نامه یا مواردی از این دست به شدت تکذیب می‌شود.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

 

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33437

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫16 دیدگاه ها

  1. گربه دستش به گوشت نمیرسید ومیگفت میف پیف،بو میده!!
    از کی آقای گل لیگ شده بازبکن بی کیفیت!!؟
    با پول نمیشه عشق خرید.پرسپولیس عشق وآرزوی هر بازیکن هست،اما شله فقط وفقط با پول میتونه بازیکن نگه بداره!!

    8
    3
  2. توهم مثل فتل( فتح الله راده) که گفت مسی را……….!!؟
    زدی ماهوار؟
    بابا بیخیال.شل فقط باید دوم وسومی با کیسه رغابت بکنه..
    شل واینهمه….‌‌

    5
    2
  3. پول بیت المال چیه تیم ما سپاهان صنعتی است باید بهترین مهاجم خارجی را بیاره مغانلو هم با یک تیپا بندازین بیرون بره همان لنگ ما وقتی پول کافی داریم نباید انتر و منتر یک بازیکن بی کیفیت مثل مغانلو بشیم

    2
    17
  4. مغانلوهمان بهتر که برود پرسپولیس چون سپاهان لنگ یک بازیکن نمی ماند وتیم ما میتونه همین الان یک مهاجم در حد مسی از خارج بیاره که کف همه تیم‌ها ببرد وباید آقای ساکت مدیر عامل با نظر سرمربی تیم یک مهاجم تمام کننده عالی بجای مغانلو جذب کند

    4
    12
  5. همه بازیکنان سپاهان عاشق پول های بیت المال و بی حساب کتابی است که داره این جوری پول خرج می‌کنه و گرنه اگه این ارقام نجومی نباشه مثل بقیه تیم ها هیچ بازیکنی اسم سپاهان اصفهان را هم نمیاره خدا از شما نگذرد که پول بیت‌المال را اینگونه خرج می‌کنید

    14
    11
    1. من سپاهیانی نیستم ولی استقلال و پرسپولیس اگر بیشتر از سپاهان ازبیت المال نخورند کمتر از نمی‌خورند ضمن اینکه حمایت های غیر ورزشی دولت رو هم همیشه داشتند که مهندسی لیگ بنفع دونیم یکبار آنهاست حمایت همه جانبه رسانه یکی دیگر

      5
      11
    2. بازیکنی که دلش با یک تیم دیگه است همون بهتر برود من نمی دونم آقای ساکت ما که پول کافی داریم برین یک مهاجم خارجی تمام کنند بیارین که پوز تیمهایی مثل پرسپولیس .استقلال و..زده شود

      1
      9
      1. ۹. تو خواب هم نمیتونین به گرد پای پرسپولیس برسید.خداییش اول به اصالت از تیم بی هویت سه پایان بدید به مردم بعد اسم پرسپولیس بیارید.

        7
        3
        1. بازیکن باید با عشق علاقه در هر تیمی بازی کند حالا مغانلو باشد یاکسی دیگه بازیکنی که در تیمی نخواهد بازی کند با آن تیم ب مشکل بر می‌خورد حالا اگر در سپاهان بماند ببین چه میشود

          1
          1
دکمه بازگشت به بالا