اقتصادیاخبار مهم و فوری

خریداران عرضه اولیه ناما مشخص شدند | قیمت کشف شده و میزان سهم هر کد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خریداران عرضه اولیه ناما مشخص شدند | قیمت کشف شده و میزان سهم هر کد  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام صندوق های سرمایه گذاری خریداران عرضه اولیه ناما بودند؟

روز چهارشنبه (14 تیرماه 1402) در دوره سفارش‌گیری که از 9:15 آغازشده و تا 11:15 ادامه داشت، بازار دوم فرابورس شاهد رقابت 100 صندوق در عرضه 126 میلیون سهم شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» بود. در نهایت نیز 47 صندوق توانستند در این رقابت سهام «ناما» را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

بازدهی عرضه های اولیه سال ۱۴۰۲ تا چقدر بوده است؟

کدام صندوق های سرمایه گذاری خریداران عرضه اولیه ناما بودند؟
 
کدام صندوق های سرمایه گذاری خریداران عرضه اولیه ناما بودند؟
کدام صندوق های سرمایه گذاری خریداران عرضه اولیه ناما بودند؟

بیشترین و کمترین قیمت‌ها برای «ناما»

درحالی‌که قیمت ارزش‌گذاری ناما 9 هزار و 813 ریال بود، قیمت‌هایی در بازه 10 هزار و 115 ریال تا 13هزار و 510 ریال برای نماد «ناما» در سامانه معاملات ثبت شد و در نهایت میانگین موزون قیمتی 10هزار و 993 ریال رقم خورد.

گفتنی است «ناما» تیرماه سال 1400 در فرابورس پذیرش شده و خردادماه سال گذشته در گروه «خودرو و ساخت قطعات» به عنوان یک‌صد و هفتاد و پنجمین شرکت بازار دوم و دویست و هشتاد و یکمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج‌شده بود.

این گزارش می‌افزاید، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازار گردانی گوهر فام امید در این عرضه به عنوان بازار گردان ایفای نقش کرد و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید رکن متعهد عرضه را عهده‌دار بود. شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان نیز در جایگاه متعهد خرید قرار داشت.

منبع خبر: مدیریت ارتباطات فرابورس ایران

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34132

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا