اخبار روزاخبار مهم و فوری

اعتراض برخی از کارمندان شرکت های خصوصی درباره تعطیل نبودن امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اعتراض برخی از کارمندان شرکت های خصوصی درباره تعطیل نبودن امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بخشی از پیام های کارکنان شرکت های خصوصی درباره تعطیل نشدن امروز

با توجه به تعطیلی سراسری روزهای چهارشنبه 11 مرداد و پنجشنبه 12 مرداد 1402 توسط دولت و اینکه دیروز تاکید داشته اند که تمامی ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی تعطیل می باشند ولی بعضی از کارکنان شرکت های خصوصی به ما پیام داده اند که برخی از شرکت های خصوصی امروز باز هستند و به اجبار در روز گرما ما را به سرکار برده‌اند.

در ادامه به برخی از این پیام‌های که به دست ما رسیده است می پردازیم:

آرزو یکی از کارمندان شهرک صنعتی گفته: شرکت های شهرک صنعتی بهارستان و شرکت های اطراف تعطیل نکرده اند!!!شما که نمیتوانید همه را با یک قانون پیش ببرید لطفا برق را قطع کنید تا نتوانند کار کنند!!!!!

کهریزی یکی از کارمندان بخش خصوصی می گوید: شرکت خصوصی پترو انرژی خلیج فارس GPE تعطیل نیست
لطفا پیگیری بفرمایید.

یکی دیگر از کارکنان شرکت‌های خصوصی پیام داده است و گفته است: شرکت مهندسی طرح و‌پالایش تعطیل نکرد و به اجبار باید سر کار باشیم.!!!

محمد برزگری درباره حقوق تعطیلی این دو روز گفته است: چرا حقوق کارگران در این دو روز تعطیل خلق‌الساعه بر عهده کارفرما باشد؟ دولت باید حقوق پرداختی کارگران در این دور روز را از مالیات کارفرما کم کند.

اصغر آقا در کامنتی عنوان کرده است: کارخونه ما گفته هر کی نیاد غیبت میخوره تعطیلی مال دولتی ها ما کارگرا هیچ ارزشی تو این مملکت نداریم

بوته اعلام کرده است که : منم تو شرکت خصوصی کار میکنم و تعطیل نیست دو روز تعطیلی نمیتونین هندل کنین چهارتا مقررات درست و درمون ندارین کارفرما ازتون حساب ببره

شاهین در پیغام ارسال خودش گفته: هیچ نظارتی نمیکنید ما تعطیل نیستیم کارخونه یه خصوصیه پدرمون درومده از گرما

مسعود پیام فوری داده و عنوان کرده: سلام من شرکت خصوصی کارمیکنم تعطیل نیست

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36632

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا