استقلالورزشی

ساعت دقیق بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز در هفته اول لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت دقیق بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز در هفته اول لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان و ساعت بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه 19 مرداد 1402 از ساعت 21:30 در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402-1403 به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نفت آبادان و استقلال تقابل دو تیم قدیمی وپرهوادارفوتبال کشوراست که در این فصل شباهت های زیادی به هم دارند. سرمربی هردو تیم از شرایط باشگاه شان رضایت کامل ندارند.

عبداله ویسی در مقطعی در تمرینات پیش فصل بخاطر برخی مشکلاتی که برایش به وجود آوردند غیبت کرد و جواد نکونام سرمربی استقلال هم بارها در این روزها  از شرایط باشگاه و تیمش گلایه کرده است.

او حتی از پیشکسوتان باشگاه که قصد روحیه دادن به تیم را داشتند هم انتقاد کرده و گفته وقتی محبی و قائدی رفته اند چرا می گویید مشکلی نداریم! به هر حال نکونام یکی دو مرتبه هم مدعی شد که فقط بخاطر هواداران استقلال در این تیم مانده است .

استقلال پیش فصل پرحاشیه ای داشت،  دو مدیرعامل فقط در این مقطع  تغییر کردند و در جذب بازیکن هم استقلال خیلی توانمند نشان نداد به طوریکه نکونام اکنون می گوید ما کمبود بازیکن داریم.

البته همین بازیکنان کم هم تا دیروز عصر در سامانه ثبت قرارداد سازمان لیگ ثبت نشده بودند!  حالا اگر استقلال مدارکش کامل شود! در نخستین بازی در برزیل ایران و در گرمای نفس گیر آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

نفت آبادانی که هنوز در غم از دست دادن عجمی پور ستاره جوانش عزادار است. این بازی در پیش چشم دو مربی تیم ملی یعنی آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا