ورزشی

ترکیب رسمی سپاهان مقابل تراکتور تبریز امروز در هفته ۱ لیگ برتر 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی سپاهان اصفهان مقابل تراکتور تبریز امروز در هفته ۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر 1402 تیم سپاهان با چه ترکیبی با تراکتور بازی می کند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی سپاهان اصفهان در برابر تراکتور تبریز

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، رضا اسدی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ هفته اول امروز پنجشنبه

یکی از جذاب ترین مسابقات نیم فصل اول در اصفهان و هفته نخست برگزار می شود جایی که دو تیم پرستاره و مدعی مقابل هم صف آرایی می کنند.

این دو زمانی قرارداد خواهرخواندگی هم امضا کرده بودند اما افشاگری دو هفته پیش زنوزی مالک تراکتور در مورد دستمزد رضا اسدی، باعث شد باشگاه سپاهان از مالک تراکتور شکایت کند!

البته تنش بین دو باشگاه سابقه طولانی دارد و حتی زمانی بر سر جذب احسان حاج صفی روابط دو باشگاه تیره و تار شده بود و حالا این ماجرا به شکل دیگری تکرار شده است.

 بسیاری از کارشناسان این دو تیم را از شانس های مسلم قهرمانی می دانند. پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تبریز در آخرین لحظات باز شد و این تیم تبریزی می تواند از بازیکنان جدیدش در ترکیب خود بهره ببرد.

مصاف پاکو خمز اسپانیایی با ژوزه مورایس پرتغالی در این مسابقه هم در نوع خود جالب توجه است دو مربی که تلاش می کنند سبک متفاوتی از فوتبال را ارایه بدهند فوتبالی هجومی و مبتنی بر مالکیت توپ.  نبرد خواهر خوانده های سابق فوتبال برای هواداران فوتبال در اصفهان و تبریز اهمیت ویژه ای دارد.

باید منتظر ماند و دید که کدام تیم پیروز این دیدار می شود و یا بازی به تساوی به اتمام خواهد رسید.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37481

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا