ورزشی

نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو دیشب در هفته اول لالیگا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو دیشب در هفته اول لالیگا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو برابر رئال مادرید

منبع ویدیو: ورزش 3

نتیجه بازی رئال‌مادرید مقابل اتلتیک‌بیلبائو

رئال مادرید در هفته اول فصل 24-2023 لالیگای اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این بازی با نتیجه 2-0 به سود مادریدی‌ها به پایان رسید.

رئال مادرید در نیمه اول رفته‌رفته نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 28 بازی توانست قفل دروازه میزبان باسکی را بشکند؛ سماجت دنی کارواخال و تکل به موقع او در محوطه جریمه بیلبائو، رودریگو را صاحب توپ کرد و شماره 11 لوس‌بلانکوس دروازه اونای سیمون را گشود. سیمون می‌توانست نمایش بهتری در این صحنه داشته باشد. در ادامه رئال مادرید به حملات خود ادامه داد. ضربه سر داوید آلابا پس از واکنش اونای سیمون به تیر دروازه بیلبائو برخورد کرد تا ستاره اتریشی چند سانتی‌متر برای گلزنی مجدد در هفته اول لالیگا کم بیاورد. آلابا به جای گلزنی، این‌بار زمینه‌ساز گل تیمش بود. ارسال این مدافع با ضربه دقیق و فنی جود بلینگام همراه بود تا ستاره انگلیسی اولین شوت در چهارچوبش تبدیل به گل شود. نیمه اول با برتری 2-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید.

نیمه دوم اتلتیک بیلبابو کمی جلو کشید تا نتیجه را جبران کند؛ اما راه به جایی نبرد و تیم ارنستو والورده در خلق موقعیت جدی روی دروازه آندری لونین ناکام بود. رئال مادرید هافبک‌های جوانی را به میدان فرستاده بود که در بازپس‌گیری سریع توپ به خوبی عمل می‌کردند. ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید در دقیقه 49 مصدوم شد و آنتونیو رودیگر جای او را در ترکیب گرفت. بنظر مصدومیت او جدی است. در ادامه تونی کروس و لوکا مودریچ جهت کنترل بیش‌تر بازی وارد زمین شدند و لوکیتا می‌توانست روی پاس خوسلو گلزنی کند. وینیسیوس جونیور عملکرد خوب همیشگی را در این بازی نداشت و چندین موقعیت را از دست داد. در نهایت تیم کارلو آنچلوتی با برد 2-0 در سن مامس، ایستگاه اول لالیگا را با موفقیت گذراند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37782

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا