اخبار مهم و فوریاجتماعی و فرهنگی

فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ(ع) کیست؟ + صحبت های شنیدنی او

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره صحبت های دلهره آور فرزاد بادپا شخصی که تروریست داعشی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) را خلع سلاح کرد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم لحظه خلع سلاح تروریست داعشی توسط فرزاد بادپا

فرزاد بادپا فردی است که توانست با فداکاری تروریستی که به حرم شاهچراغ‌(ع) حمله کرده بود، را متوقف کند.

به گزارش باغستان نیوز، فرزاد بادپا، فردی که با فداکاری توانست تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود را متوقف کند از نیروهای خدماتی حرم شاهچراغ (ع) است که حدود یک سال و 2 ماه است که در حرم مطهر مشغول به کار است.

فرزاد بادپا
فرزاد بادپا

این نیروی خدوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) لحظه ورود فرد تروریست را به حرم این گونه تشریح می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین افتاده بود.

وی ادامه داد: فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت به سمت مردم حمله می‌کرد، پشت سرش دویدم به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم تا زمانی که نیروهای عملیاتی رسیدند.

بیشتر بخوانید:

شهید محمد جهانگیری از شهدای حادثه حمله تروریستی حرم شاهچراغ

بادپا در پاسخ به این سئوال که در لحظه‌ای که فرد تروریست را دنبال می‌کردید و به سمت شما برگشت، آیا نترسیدید که مورد حمله قرار بگیرید، گفت: در آن لحظه نگاه به گنبد حرم کردم و دلم قرص شد، احساس کردم فردی از پشت سر مرا به جلو هل داد و گفت حرکت کن؛ مطمئن بودم دست حضرت پشت سرم است.

فیلم صحبت‌های خادم فداکار در حرم حضرت شاهچراغ(ع)

بدون تعارف با کسی که تروریست داعشی حرم شاهچراغ(ع) را زمین گیر کرد. فیلم صحبت‌ها:

این نیروی خدماتی فداکار ادامه داد: وقتی به فرد تروریست رسیدم با زانو ضربه‌ای به او زدم و به زمین افتاد. پس از آن دست‌هایش را به پشت آوردم، کلامی حرف نزد.

وی گفت: او را در نزدیکی سقاخانه به زمین زدم، در آن قسمت عصرها فرش پهن می‌کنیم تا زائران استراحت کنند. حدود پنجاه تا شصت زائر آنجا بودند، فرد تروریست قصد حمله به آن‌ها را داشت من را که دید اسلحه را سمت من گرفت، خواست خدا و حضرت بود که به سمت من تیری شلیک نکرد البته من سریع‌تر به او رسیدم و او را روی زمین خوابانده و اسلحه‌اش را به سمت دیگری پرت کردم و بعد دوستان حوزه امنیتی وارد شدند و فرد مهاجم را در اختیار گرفتند.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38191

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام اقای کاشانی بهترنیست قدری فکرکنی بعدش نظربدی؟البته امثال شماهاروچه فکرکردن؟امروزبهانتون چادره. فرداشرابه ویک روزبعدقماره.وروزهای بعدبرروی همسرودخترتونم قمارمیکنید.البته شمابهتره کمی به کشورهای اروپایی هم نگاه کنیدکه توشهرسانسفرانسیکویی که سینه چاکشون هستیدچه اتفاقاتی هرروزه شاهدشیم.توبجای غصه خوردن بخاطره حجاب بعدنیست یه وقتم برای اون دختری که ازترس تجاوزبهش مجبورنشه اب دهان یک بیغیرتوتحمل کنه .گشت ارشادبرای جمع کردن فضولات ادمهادرست نشه.وقت میذاشتی.راستی چقدراحمقیدشماهایی که دم ازروشعنگری میزنید. یه سری هم به شهرهای موشهای کثیف یهودیهامیزدید.بدنبود.اخه دیگه ازماهواره هاهم نمیشه پنهانش کرد.این موشهای کثیف بدجوری افتادندبه جون هم.۲۵ سال نرسیده😂😂

  2. سلام اقای کاشانی بهترنیست قدری فکرکنی بعدش نظربدی؟البته امثال شماهاروچه فکرکردن؟امروزبهانتون چادره. فرداشرابه ویک روزبعدقماره.وروزهای بعدبرروی همسرودخترتونم قمارمیکنید.البته شمابهتره کمی به کشورهای اروپایی هم نگاه کنیدکه توشهرسانسفرانسیکویی که سینه چاکشون هستیدچه اتفاقاتی هرروزه شاهدشیم.توبجای غصه خوردن بخاطره حجاب بعدنیست یه وقتم برای اون دختری که ازترس تجاوزبهش مجبورنشه اب دهان یک بیغیرتوتحمل کنه .گشت ارشادبرای جمع کردن فضولات ادمهادرست نشه.راستی چقدراحمقیدشماهایی که دم ازروشعنگری میکنید.راستی سری هم به شهرهای موشهای کثیف یهودیهابزنی.اخه دیگه ازماهواره هاهم نمیشه پنهانش کرد.این موشهای کثیف بدجوری افتادندبه جون هم.۲۵ سال نرسیده😂😂

  3. نیروهای امنیتی فعلا درگیر حجاب هستند مردم رو سرکوب میکنن کاری به این افغانی های تروریست ندارن

    6
    13
  4. دیدگاه شما منتظر بررسی است. این یک پیش‌نمایش است؛ دیدگاه شما بعد از تأیید قابل نمایش خواهد شد.
    ایران حرم است و بادپاهای زیادی خادم این حرم هستند که به وقت دفاع از ناموس و حرم مثل شیر هر متعارضی را به زمین میکوبند و به خاک میکشند

    14
    2
  5. ایران حرم است و بادپاهای زیادی خادم این حرم هستند که به دقت دفاع از ناموس و حرم مثل شیر هر متعارضی را به زمین میکوبند و به خاک میکشند.

    16
    3
  6. اینجا سرزمین امام حسین است، شیعیان امام حسین خون و جان و عمر خود را برای مکتب امام حسین که اسلام ناب هست می دهند اینجا زادگاه آزادگانی چون بادپاست دعای مادران شهید بدرقه راه و زندگی قهرمانانه ت باشد بازوهایت را به پاس حرمت بازوان شهدا می فشارم و به پدر و مادرت رحمت می فرستم خدا نگهدار مردان روزگار باشد

    22
    3
دکمه بازگشت به بالا