اخبار روزاخبار مهم و فوریویدئو

گریه های بی امان یکتا ناصر در شب عید نوروز 1403 | ضجه های خانم بازیگر دل همه را کباب کرد

گریه و ضجه های یکتا ناصر به خاطر ربوده شدن دخترش در شب سال نو و عید نوروز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وایرال شده است

فیلم گریه کردن یکتا ناصر به خاطر ربوده شدن دخترش

ویدئویی از گریه و زجه های یکتا ناصر بخاطر ربوده شدن دخترش صوفیا در شب سال نو منتشر شده است که خانم بازیگر در آن ادعا می کند که صوفیا را پدرش دزدیده و نیاورده… کمک کنید.
یکتا ناصر از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون ایران است که در دهه 80 به شهرت رسید. سریال با من بمان اولین سریالی بود که یکتا ناصر در آن به خوبی دیده شد و باعث شهرت برخی دیگر از بازیگران از جمله سام درخشانی شد.
یکتا ناصر سال گذشته پس از چند سال زندگی مشترک با منوچهر هادی از او جدا شد و این خبر را به صورت رسمی در مصاحبه ای اعلام کرد.
یکتا ناصر سال 1394 پس از چندین سال همکاری و ارتباط، رسماً با منوچهر هادی ازدواج کرد اما آنها مدت‌هاست از هم جدا شده‌اند.
با این حال به تازگی فیلم سینمایی حدود هشت صبح با بازی ناصر و هادی اکران شده که با توجه به مضمونش جنجال برانگیز بوده است. حالا یکتا ناصر در مصاحبه‌ای از ارتباطش با منوچهر هادی، جدایی‌اش از او سخن گفته است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=58659

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام نمیدونم چطور صدام و به گوش خانم یکتا برسونم، یکتا خانم سخت در اشتباهید ببخشید جسارت منو، شما که موقعیت خوبی داری چرا اینطوری نشستی و خودت را داغون کردی؟! بلند شو برای خودت حرکتی انجام ده … نفس بکش زندگی کن خودت را بچه مردی که راضی نبود فنا نکن، بده برررررررره بلند شو …. هستند افرادی که شما را عمیقاً بخواهند و زندگی کن عزیزم کاش ببینی حرف منو

  2. تا قانون اینطوریه وضعیت زنا تو ایران همینجوریه و هیچ کاری نمیشه کرد. باز ایشون صدقه سر موقعیتی که خودش و شوهرش دارن به هر شکلی شده از طریق زیر سؤال بردن شوهرش در ملا عام بچه رو بر میگردونه ولی به خدا خیلی زنا هستن صداشون به هیچ جا نمیرسه. بعدشم زنا چرا انقدر روی این بچه حساسن آخه؟!!! اشتباهه واقعا. کاش بلد باشن خودشونو اون احساس کوفتی مادر بودن رو کنترل کنن و الا جدا از فشارهای روحی خودشون اعصاب بچه رو هم ضعیف میکنن. حالا صوفیا یه شب پتو روش نباشه که نمیمیره. کاش زنا اول خود بودن رو یاد میگرفتن بعد همسر یا مادر بودنو. یعنی باید همیشه اینجوری باشه؟!!!

دکمه بازگشت به بالا