ورزشی

نتیجه و فیلم کشتی محمدرضا گرایی دیروز در دیدار رده بندی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و فیلم کشتی محمدرضا گرایی امروز شنبه اول مهر ماه ۱۴۰۲ در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مسابقات بلگراد صربستان ۲۰۲۳ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتیجه و فیلم کشتی محمدرضا گرایی امروز در رده بندی

محمدرضا گرایی گرایی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 8 بر صفر و 3 اخطاره شدن حریف مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد و سهمیه المپیک را نیز کسب کرد.

محمدرضا گرایی با نتیجه 6 بر 5 از سد کریستین وانزا از مجارستان گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

نتیجه کشتی گرایی دیروز

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد.

وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 10 کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب جعفراف از آذربایجان شد  با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه باید با برنده کشتی گیران مکزیک و کریستین وانزا از مجارستان پیکار کند و در صورت گذر از این حریفان به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

زمان شروع کشتی فرنگی امروز شنبه اول مهر مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳

محمدرضا گرایی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۷۵، شیراز) کشتی‌گیر اهل ایران در دسته ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی است. گرایی برنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، و قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال ۲۰۲۱ است. او همچنین در سال ۲۰۱۹، قهرمان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان و قهرمان کشتی آسیا شد. مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از دیگر افتخارات گرایی است.

گرایی در سال ۲۰۲۱، در رقابت‌های گزینشی کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آلماتی، قزاقستان، موفق به کسب مدال طلا و همچنین سهمیه المپیک شد.  او سپس در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، پس از برتری مقابل حریف اوکراینی خود در فینال، پرویز نصیب‌اف، به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم دست‌یافت.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42473

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا