ورزشیپرسپولیس

ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن امروز در هفته ۱۸ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی پرسپولیس تهران مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته ۱۸ مسابقا فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان

دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه 9 اسفند از ساعت 17:15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

 پرسپولیس بعد از برد شیرینی که مقابل تراکتور کسب کرد با آرامش بیشتری تمرینات خود را از سر گرفت و در روزهای اخیر نیز شاگردان اوسمار تمرینات خوب و منظمی را برای بازی با تراکتور پشت سر گذاشتند.

با صدور ‌آی‌تی‌سی عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف، دغدغه سرمربی برزیلی سرخپوشان برای استفاده از نفرات جدید تیمش هم برطرف شد. دو بازیکنی که کیفیت بالای خود را در تمرینات اخیر به نمایش گذاشته و به نظر می‌آید خرید‌های خیلی خوبی برای پرسپولیس باشند.

در این میان محمد خدابنده‌لو هم کار انتقالش به پرسپولیس نهایی شد و از روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت کرد تا دست اوسمار برای انتخاب یک ترکیب ایده‌آل در بازی روز چهارشنبه با ذوب‌آهن از هر نظر باز باشد.

ضمن اینکه هیچ بازیکن مصدومی نیز در اردوی این تیم دیده نمی‌شود و علیرضا بیرانوند تنها محروم سرخپوشان برای مصاف با شاگردان ربیعی خواهد بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=56141

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام وخسته نباشید یک انتقاد ی خدمت آقای سهیل مهدی رئیس سازمان دارم اونم اینه که آیا به نظر شما میشود توی یک زمین کاملا برفی فوتبال بازی کرد که شما می آئید وبازی پرسپولیس وذوب آهن درداخل فولادشهر را می اندازید دریک روز کاملا برفی حداقل اگر رحمی به تماشاگران نمی کنید یک رحمی به ورزشکاران وفوتبالیست های محترم دوتیم بکنید ویا به قول خودتان درشرایط اظطراری میشود بازی هارا ۲۴ ساعت به عقب انداخت پس چرا این کاررا نمی کنید بازیکنان حتما باید پوستشان درداخل زمین پراز برف فولادشهر دربیاید تا شما ها بازی را دراین شرایط جوی پراز برف این چند روز کشور به تاخیر بیندازید پس بنابراین یک احترامی برای سلامت فوتبالیست ها دوتیم ارزش قائل شوید اگر برای تماشاگران قائل نمی شوید

دکمه بازگشت به بالا