اخبار روز

واریز باقیمانده پول گندم خوزستان چه زمانی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره واریز باقیمانده پول گندم خوزستان چه زمانی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

تا آخر مهرماه واریز باقیمانده پول گندم خوزستان

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا آخر مهرماه تمام مطالبات کندمکاران را پرداخت می‌کنیم و برای تاخیر در تحقق وعده هم از گندمکاران عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره میزان پرداخت مطالبات گندم کاران، اظهار کرد: در تبصره ۱۴ بودجه حدود ۱۰۴ همت برای خرید گندم پیش‌بینی شده بود که ۱۱۰ همت پرداخت انجام دادیم.

وی افزود: خرید زیادی انجام دادیم و باید ۱۵۰ همت پرداخت کنیم که ۴۰ همت باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: قول داده بودیم تا آخر شهریور تسویه کنیم، ولی مجوزهایی برای جابجایی منابع و بودجه گرفتیم تا منابع را جابجا کنیم و تا آخر مهرماه تمام مطالبات را پرداخت کنیم. برای تاخیر در تحقق وعده هم از گندمکاران عذرخواهی می‌کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره تهیه برنامه بودجه سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ را با امضای رئیس‌جمهورابلاغ و تکلیف همه دستگاه‌ها و زمانبندی انجام آن را مشخص کرده است.  ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه هم فعال شده و حدود ۲ ماه است که کار خود را شروع کرده و ۷ جلسه تاکنون داشته است. چارچوب کلی بودجه ۱۴۰۳ آماده شده و در آبان ماه مرحله اول تقدیم بودجه را انجام خواهیم داد. در بخشنامه بودجه تصریح کردیم که بودجه را بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم تهیه می کنیم. کلیات لایحه دولت در مجلس رای آورده است بنابراین احکام پیشنهادی ما جاری و ساری خواهد بود.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. ما کاری به هیچ موضوعی نداریم،که دولت توان پرداخت دارد یا ندارد.
    اما همین گندم رو بقول خودشون به اسم بذراصلاح شده به کشاورزان میفروشند،که آن هم باید وجه نقدا و آنی به حساب تعاونی دار که زیرنظر دولت هست پرداخت بشه.بی کم و کاست.
    بعد پول کشاورز چرا باید چندین ماه عقب بیفته؟
    دولت با این همه دارایی نداره پرداخت کنه،بعد کشاورز با نهایتا ۱۰ هکتار که نصف یا ۷۵ درصد آن هزینه است و فقط ۱۵ درصد سود، از کجا باید عایدی داشته باشه ک شغلش فقط همین کشاورزیه؟
    بعد از طرفی هم دولت اعلام میکنه از کشاورزان دستگیری بشه و حمایت کنین از کشاورزان،ترغیب شون کنین برای خودکفایی هرچه بیشتر درمحصولات ک نهایتا از کشورهای خارجی بی نیاز باشیم،تازه صادرات هم‌داشته باشیم..اینطوری میخاین کشاورز رو ترغیب کنین؟؟؟
    سالهای آتی مطمئن باشین همین بده بستون بین کشاورز و دولت بخاطرِ بدحسابی دولت و دیرکرد،قطع میشه

دکمه بازگشت به بالا