ورزشی

زمان و ساعت بازی والیبال ایران و آلمان امروز در مرحله انتخابی المپیک پاریس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان امروز شنبه 8 مهر 1402 در مرحله انتخابی المپیک پاریس فرانسه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان

دو تیم ملی والیبال ایران و آلمان امشب شنبه 8 مهر 1402 از ساعت 23:30 ( یازده و نیم شب ) به وقت تهران به مصاف هم می روند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در انتخابی المپیک به مصاف آلمانی می‌رود که برای کسب پنجمین سهمیه خود در این رویداد مهم جهان تلاش می‌کند.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در سال 2024 به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد و والیبال سالنی شانزدهمین دوره حضور خود در این رویداد مهم ورزشی را تجربه خواهد کرد.

12 تیم در مسابقات والیبال مردان این بازی‌ها حضور دارند و تیم ملی فرانسه به عنوان میزبان نخستین سهمیه را به دست آورده است.

11 تیم دیگر گروه مردان از طریق فرآیند دو مرحله‌ای مشخص خواهند شد که شش سهمیه المپیک پاریس در مسابقات انتخابی المپیک در کشورهای برزیل، ژاپن و چین تعیین خواهند شد.

در این مسابقات 24 تیم در سه گروه هشت تیمی به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دو تیم برتر هر گروه سهمیه المپیک کسب خواهند کرد. شاگردان بهروز عطایی در گروه اول این مسابقات که به گروه مرگ مشهور است، با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر بازی خواهند کرد.

شاگردان بهروز عطایی این حریف را دست کم نخواهند گرفت زیرا آلمانی‌ها سابقه 12 دوره حضور در رقابت‌های جهانی و قهرمانی جهان در سال 1970 و مدال برنز جهان سال 2014 را در گنجینه افتخارات خود دارند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا