سریال بی همگان

بازیگر نقش پویان گوهران در سریال بی همگان کیست؟ + بیوگرافی بردیا دیانت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش پویان گوهران در سریال بی همگان کیست؟ به همراه بیوگرافی بردیا دیانت مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

نقش پویان گوهران در سریال بی همگان 

بردیا دیانت نقش پویان گوهران در سریال بی همگان را بازی کرده است.  

بیوگرافی بردیا دیانت

بردیا دیانت متولد ۱۳۷۵/۲/۲۸ فعالیت خود را از سال ۹۶ در زمینه ی فیلم سازی و بازیگری شروع کرد . از آثار او به تئاتر آهو ,سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و سریال بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی می توان اشاره کرد.

سابقه بازی بردیادیانت

بردیا دیانت بازیگر است و در سال ۱۴۰۰ در فصل اول سریال شبکه خانگی «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده حضور کوتاهی داشت.

وی در سریال تلویزیونی «بی همگان» محصول شبکه سه سیما در نقش گوهران ایفای نقش کرده است. بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی کارگردانی این اثر را برعهده داشته‌ اند.

همسر بردیا دیانت کیست ؟

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

خلاصه سریال بی همگان

امیرعلی پس از آزادی از زندان در تلاش است تا سال‌های از دست رفته را جبران کند و زندگی تازه‌ای را برای خود بسازد اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و او برای رسیدن به خوشبختی ناگزیر است تا با مشکلات بزرگتری دست و پنجه نرم کند و موانع زیادی بر سر راهش برای رسیدن به عشقش الناز پیش می آید و…

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4490

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. سلام
    انقدر توی صفحه تبلیغات و موضوعات متفرقه زیاد هست که کاربر موضوعی که دنبال میکنه رو گم میکنه اصلا نمیفهمه چی به چی شد. منکه دیگه توی این سایت نمیام

    5
    1
دکمه بازگشت به بالا