ورزشی

ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز شنبه در هفته دهم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و زمان دقیق و ساعت بازی استقلال تهران و تراکتور تبریز در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402 در ورزشگاه آزادی  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی استقلال تهران و تراکتور تبریز

دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران امروز شنبه 20 آبان 1402 از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش باغستان نیوز، قرار است استقلال و تراکتور که در وضعیت خوبی قرار دارند روز شنبه در‌ ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و مسئولان هر دو تیم مخالف لغو این دیدار هستند و شاید با تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این مسابقه در روز‌ جمعه نیز موافقت کنند.

استقلال هم اکنون با ۱۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و تراکتور با یک بازی بیشتر و ۱۵ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

آیا بازی مهم هفته دهم در روز جمعه برگزار می شود؟

طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، استقلال شنبه هفته آینده مسابقه فوق العاده حساس خود برابر تراکتور را برگزار خواهد کرد. جدالی که نتیجه آن حتی می‌تواند در تعیین سرنوشت تیم قهرمان هم نقش آفرینی کند.

در چنین وضعیتی جواد نکونام دلش می‌خواهد تاریخ بازی این تیم با تراکتور عوض شود. اگرچه سازمان لیگ فعلاً تاکید دارد که این بازی روز شنبه بیستم آبان برگزار می‌شود ولی نکونام حتی به قیمت اینکه یک جلسه کمتر با تیمش کار تاکتیکی انجام بدهد، دوست دارد مسابقه استقلال با تراکتور روز جمعه نوزدهم آبان برگزار شود چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، با توجه به انجام بازی در روز تعطیل، قطعاً هواداران استقبال بیشتری انجام می‌دهند و سکوهای ورزشگاه آزادی بیش از پیش در اختیار استقلالی‌ها خواهد بود.

این دقیقاً همان عامل موثری است که جواد دلش می‌خواهد به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌مند شود و به خوبی می‌داند اگر مسابقه در یک روز غیر تعطیل به ویژه ابتدای هفته باشد، حجم حضور طرفداران در ورزشگاه آزادی کم می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که سرمربی استقلال و دستیارانش به هیچ عنوان نمی‌خواهند اتفاق بیفتد.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=45083

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا