پرسپولیسورزشی

کنفرانس خبری طوفانی یحیی گل محمدی قبل از بازی آلومینیوم اراک + فیلم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کنفرانس طوفانی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از بازی آلومینیوم اراک امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

صحبت های گل محمدی در کنفرانس قبل از بازی با آلومینیوم اراک

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از اولین دیدار پرسپولیس در لیگ 23 مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: کنفرانس افتتاحیه لیگ است. خیلی خوشحالم و خداراشکر می‌کنم به عنوان سرمربی پرسپولیس اینجا حضور دارم. افتخار می‌کنم برای چهارمین سال پیاپی مربی این تیم هستم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

داشتن شروع خوب برای قهرمانی یک الزام است

وی افزود: امیدمان به خدا و حمایت هواداران است. امیدواریم همانطور که سال قبل توانستیم هواداران را خوشحال کنیم، امسال هم برای شادی دل همه‌شان موفقیت به دست بیاوریم. همیشه داشتن شروع خوب برای قهرمان شدن یک الزام است. جمع آوری امتیازات باعث می‌شود با روحیه بیشتر روند بهتری در مسابقات داشته باشیم.

گل محمدی: بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوبی انجام دادیم

 

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌دانیم مقابل تیم آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی کار سختی داریم. او را می‌شناسیم. مربی کاری و و پرتلاش است. همیشه تیمش منظم بوده، علیرغم‌ مشکلاتی که بود امیدواریم روند خوبی را شروع کنیم. تا حدودی آماده این بازی هستیم. خیلی دیر شروع کردیم. متاسفانه اردوها و بازی‌هایمان کنسل شد اما تلاش کردیم با برنامه ریزی خوب و تمرینات بیشتر و منظم این کمبودها را جبران کنیم. بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوبی انجام دادیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم.

وی افزود: با اینکه ناهماهنگی‌هایی وجود دارد ولی انگیزه و اشتیاق خوبی را در بچه‌ها برای شروع مسابقات می‌بینم. ان‌شاالله فردا بازی خوبی داشته باشیم.

یحیی گل‌محمدی: لیگ برتر را یک سال تعطیل کنید!

گل‌محمدی در مورد برگزاری اولین بازی پرسپولیس بدون تماشاگر، گفت: شوک خیلی بدی بود. این موضوع را امروز شنیدم. خودمان را آماده کردیم بعد از ۳ قهرمانی کنار هواداران‌مان باشیم و از وجودشان استفاده کنیم. شوک خیلی منفی و بدی خوردیم. باورم نمی‌شود از شروع مسابقات این ناهماهنگی را ببینیم. بدون تماشاگر معنی ندارد. برای پرطرفدارترین تیم آسیا باور کردنی نیست.

فوتبال ایران را یک سال تعطیل کنید!

وی افزود: اگر واقعا زیرساخت‌ها را نداریم، یکسال لیگ را تعطیل و زیر ساخت‌ها را درست کنیم. بعد دوباره شروع کنیم. اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها به وجود بیابد برای فوتبال ما زشت است. نمی‌دانم دلیلش چه بوده ولی با این نوع برنامه ریزی و این نگاه در فوتبال، روز به رور پسرفت می‌کنیم. می‌بینید کشورهای دیگر چه امکانات، ساختار، برنامه‌ریزی، بازیکنان و سرمایه‌گذاری‌های خوبی دارند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: به جای پیشرفت، متاسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعا از این خبر ناراحت شدم. حس بی انگیزگی در وجود همه اعرادی که کنارم بودند به وجود آمد. خودم حالم بد شد.

پرونده بازیکن خارجی باز است

وی در مورد جذب بازیکن خارجی، اظهار داشت: هنوز پرونده بازیکن خارجی باز است. دنبال این هستیم یکی دو بازیکن اضافه کنیم. با توجه به نیازی که تیم دارد. اگر در مورد این مسائل صحبت نکردم چون در تمرینات بدنسازی و فشار بازی‌های تدارکاتی بودیم. نمی‌توان جلوی بچه‌ها مدام از بازیکن خارجی صحبت کنیم. تیمی را که با چنگ و دندان نگه داشته بودیم، از دست می‌دادیم ولی توقعاتی برای تقویت تیم، قهرمانی دوباره در ایران و اینکه در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، وجود دارد. توقع به جایی است. راهی است که باید برویم. باید تیم تقویت شود.

آمدن بازیکن خارجی به پرسپولیس هنوز منتفی نشده است

گل‌محمدی گفت: برای رسیدن به مرحله خوب باید برنامه ریزی خوب داشته باشیم. باید از نظر مالی هم این شرایط را به وجود بیاوریم. سطح توقع مردم که به جا است با سطح منابع مالی اصلا همخوانی ندارد. کل درآمدزایی ما فقط این پیراهن است که تبلیغاتی داشته باشیم. درآمدزایی باشگاه‌های دیگر را حتما می‌دانید. بحث حق پخش و مسائل دیگر، راه‌های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه باشگاه‌های ما منابع دیگری ندارند. برخی تیم‌ها از کارخانه‌ای ارتزاق می‌کنند. منبعی برای درآمد زایی دارند کلی ما یک باشگاه دولتی هستیم. چشم‌مان به این است که چه کسی تبلبغ پشت یا جلوی پیراهن ما را می‌گیرد. شرایط مالی باشگاه اصلا با سطحی که باید انجام شود متفاوت است ولی تلاش می‌کنیم خودمان را تقویت کنیم. واقعا ابن کار منابع مالی و بودجه مشخص می‌خواهد. نمی‌خواهم بگویند دوباره شروع کرد ولی با این شرایط کار سخت است.

واکنش گل محمدی به شایعه بسته شدن پنجره پرسپولیس

منبع ویدیوها: ورزش3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37292

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا