اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

شرایط فروش کوییک GXR-L برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو

گروه خودروسازی سایپا به تازگی شرایط فروش کوییک GXR-L را برای متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده است.

بخشنامه شرایط فروش کوییک GXR-L

به گزارش باغستان نیوز، بر اساس این شرایط فروش، متقاضیانی که در دور دوم سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودروی کوییک GXR-L اقدام نموده اند و در تاریخ ۱۷ دی ماه پیامک واریز را دریافت کرده اند، امکان ثبت نام خودرو از روش شرایط فوق العاده مطابق جدول زیر را خواهند داشت.

شرایط فروش کوییک GXR-L
شرایط فروش کوییک GXR-L

متقاضیان می توانند از روز یکشنبه 17 دی ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipacorp.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

معرفی کوییک GXR-L

به نقل از آخرین‌خودرو، طراحی کوییک GXR دقیقا همان طراحی کوییک RS یا همان کوییک S تیپ R است. یعنی دقیقا همان تغییرات را در طراحی سپر و جلوپنجره داریم که نخستین بار در کوییک S دیده شده بود.

سقف هم رنگ متضاد بدنه به خود گرفته است تا ظاهر این خودرو کمی اسپرت تر بنظر برسد. در بحث مشخصات فنی کوییک GXR به پیشرانه M15-GSI مجهز است که خروجی های ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند.

کوییک GXR-L
کوییک GXR-L

در پیشرانه جدید با اضافه شدن زمان بندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) و هدرز، گشتاور در دورهای پایین تر در مدار قدرتی به حداکثر می رسد و عملکرد فنی به نسبت بهتر شده است.

در کوییک GX-L رینگ ها از نوع ۱۴ اینچی فولادی هستند اما در تیپ GX-H از رینگ های ۱۴ اینچی آلومینیومی استفاده شده است.

همچنین در کوییک GX-H امکاناتی نظیر کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرمی صندلی ها، نمایشگر ۷ اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، شیشه دودی و GPS را داریم که این امکانات در کوییک GX-L دیده نمی شوند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که ظاهر این خودرو هیچ تفاوتی با کوییک S ندارد و دقیقا همان المان های بدنه را در هر دو تیپ این خودرو می بینیم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=51252

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا