اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

آیا یارانه بهمن ماه امشب واریز میشود؟

برای بسیاری از سرپرستان خانوارهای دهک های چهار به بالا این سوال مطرح شده است که آیا یارانه بهمن ماه امشب واریز میشود؟

آیا یارانه بهمن ماه امشب واریز میشود؟

زمان واریز یارانه های برای دهک های چهار به بعد در روز 30 بهمن به حساب سرپرست واریز می شود.

تصمیم جدید دولت در مورد میزان و زمان واریز یارانه‌ها نشان می‌دهد واریز یارانه با تغییرات مهمی همراه شده است.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها از این به بعد زمان واریز یارانه معیشتی ،مطابق با جدول زمان بندی شده انجام خواهد گرفت . به این ترتیب دیگر خبری از واریز یارانه معیشتی درتاریخ بیستم هر ماه نخواهد بود.

در حالیکه یارانه معیشتی، بیستم هر ماه به حساب مشمولان واریز می‌شود؛ عدم واریز یـارانه همه افراد مشمول حواشی بسیاری را به دنبال داشت و مردم را راهی بانک‌ها کرد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها  طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور نظم بخشی هر چه بیشتر به پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، از این ماه پرداخت‌های این سازمان براساس زمان‌بندی جدول زیر انجام خواهد شد.

طبق این اطلاعیه، از این پس مستمری کمیته امداد و بهزیستی بیستم هر ماه، یـارانه دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه، یارانه سایر دهک‌ها سی‌ام ماه و یارانه دارو از ابتدای ماه پرداخت می‌شود.

آیا یـارانه بعضی از دهک ها حذف شده است؟

رئیس مرکز اطلاعات رفاه ایرانیان:
خبرهایی همچون حذف سه دهک و.. شایعه است، ما بعد از دو سال در ماه گذشته، داده‌ها و اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان را بروزرسانی کردیم، یـارانه هیچ عزیزی در این ماهی که هستیم حذف نشده است.

 برخی موارد استثنا وجود دارد مثل این که شماره بانکی فردی با مشکل مواجه شود یا به دلایل فوت سرپرست خانواده یـارانه به صورت خودکار قطع شود که دیگر اعضای خانواده باید با مراجعه به پلیس +10 مشکل را حل کنند تا مجدد یارانـه آنها برقرار شود.

 اگر برخی خانواده‌ها به دهک‌شان اعتراض داشته باشند، می‌توانند به سامانه حمایتی ما مراجعه کنند هم دهکشان را ببینند و هم اعتراض‌شان را ثبت کنند، تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا