ورزشی

ساعت بازی نفت آبادان و نساجی مازندران امروز در هفته ۱۹ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت برگزاری بازی نفت آبادان و نساجی مازندران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی نفت آبادان و نساجی مازندران

دو تیم نفت آبادان و نساجی مازندران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۱۷:۴۰ به مصاف هم می روند.

دو تیم انتهای جدولی صنعت نفت و نساجی یکی از بازی‌های مهم امروز را برگزار می‌کنند. هر دو تیم با کادری متفاوت به نسبت به نیم فصل اول رو در روی هم قرار می‌گیرند. نساجی که ساکت الهامی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده به دنبال فرار از قعر جدول است و نفت هم با هدایت سهراب بختیاری زاده به دنبال پیروزی در این بازی خانگی است تا از منطقه سقوط فرار کند. دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۳ بر یک نساجی به پایان رسید و حالا شاگردان الهامی به دنبال تکرار پیروزی دیدار رفت هستند تا در برابر این تیم جنوبی به رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دست یابند.

بیشتر بخوانید:

نساجی در ۳ بازی اخیر خود از ۹ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز به دست آورده است و در مقابل صنعت نفت هم نتایجی مشابه با حریف خود داشته و این تیم هم در نیم فصل دوم تنها یک امتیاز به دست آورده است.

محمد عباس زاده کاپیتان نساجی با گذراندن دوران نقاهت می‌تواند در این بازی برای تیم خود به میدان برود. این بازی از ساعت ۱۷:۴۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود و باید دید کدام یک از این دو تیم می‌تواند سربلند از زمین بازی خارج شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57636

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا