اخبار روز

عیدی یارانه اسفند 1402 برای مردم مشخص شد

برای بسیاری از مردم ایران این سوال پیش آمده است که به همراه یارانه اسفند 1402 آیا عیدی هم واریز می شود یا خیر؟ آیا عیدی یارانه اسفند صحت دارد؟

طبق سوابق پرداختی ها، دو یارانه در این ماه هم به حساب سرپرستان واریز می شود اول یارانه ی نقدی که به صورت وجه نقد بوده و از خودپردازها قابل دریافت است و دیگری یارانه ی تشویقی به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان است که به صورت اعتبار خرید کالابرگ الکترونیکی در حساب سرپرستان خانوار شارژ می شود.

توجه داشته باشید یارانه ی نقدی اسفندماه هم در دو مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. مرحله اول یارانه این ماه، دریافتی دهک های یک تا سه در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و مرحله دوم واریز ها که دریافتی دهک های ۴ تا ۹ است که ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ انجام می شود. اما می خواهیم بدانیم یارانه اسفند عیدی هم دارد؟ و یارانه اسفندماه کی واریز میشود؟

یارانه بگیران منتظر عیدی دولت در اسفند 1402 باشند یا خیر؟

به گزارش باغستان نیوز با اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها و در پی اتمام اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی، مبلغ یارانه طبق معمول برای دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر خواهد بود.

بدین ترتیب یارانه اسفندماه ۱۴۰۲ کسوراتی نخواهد داشت. به این ترتیب یک خانواده ی چهار نفره که در دهک سوم باشد مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یارانه ی نقدی از سودی دولت دریافت خواهد کرد.

البته توجه داشته باشید پرداخت یارانه نقدی از بهمن امسال تا اردیبهشت سال آینده شامل طرح فجرانه می‌شود و به‌جز مبلغی که به همه افراد حاضر در دهک یک تا ۹ پرداخت می‌شود، چیزی تحت‌عنوان یارانه تشویقی به افراد حاضر در دهک یک تا هفت تعلق می‌گیرد.

یارانه تشویقی خانوار دهک یک تا هفت در قالب طرح فجرانه از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. افزایش ۴۵ درصدی یارانه تشویقی فعلا در بازه زمانی ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و یکی دیگر از واریز‌های آخر سال به‌حساب می‌ آید.

به این صورت که همان خانواده چهار نفره که در دهک سوم قرار داشت، علاوه بر دریافت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۸۸۰ هزار تومان اعتبار خرید کالابرگ دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=57823

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا