اخبار روزاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ نزولی می شود؟

 امروز (یکشنبه) پس از آغاز خوب بورس در ساعات ابتدایی، با عرضه در گروه خودرویی‌ها به آرامی بازار به سمت تعادل حرکت کرد. اما برای فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ چه پیش بینی برای بورس می توان تصور کرد؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

با توجه به اینکه امروز قیمت آخرین معامله اکثر سهام تاثیرگذار بازار پایین‌تر از قیمت پایانی آنها قرار گرفت، به نظر می‌رسد فردا شاهد آغاز متعادل و رو به منفی در بازار باشیم. بورسی‌ها امیدوارند که از نیمه دوم معاملات فردا، بار دیگر فروشندگان عقب نشینی کنند و روند صعودی بازار ادامه یابد.

با توجه به افزایش عرضه‌ها در نمادهای گروه خودرویی مخصوصاً خودرو و خساپا که از اواسط بازار شاهد آن بودیم، فردا روز مهمی برای بازار سرمایه خواهد بود.

پس از رشد سنگین روز شنبه، سهامداران انتظار داشتند که روز یکشنبه نیز شاهد سبزپوشی کامل بازار باشیم، اما افزایش عرضه ها در معاملات یکشنبه آنها را نگران کرد.

امروز (یکشنبه) پس از آغاز خوب بورس در ساعات ابتدایی، با عرضه در گروه خودرویی‌ها به آرامی بازار به سمت تعادل حرکت کرد به گونه ای که در پایان معاملات امروز 64 درصد سهام بازار در محدوده مثبت معامله شد و از این بین 173 سهم در محدوده صفر تا مثبت یک معامله شدند. با این وجود امروز نیز شاخص کل افزایش داشت و با رشد 27.148 واحد به 2.312.991 واحد صعود کرد.

امروز 64 درصد سهام در محدوده مثبت معامله شدند و 36 درصد سهام بازار در محدوده منفی قرار داشتند. از مجموع سهام مثبت بازار، 90 سهم در صف خرید کار خود را به پایان رساندند.


بازار بورس در یکشنبه ۲ اردیبهشت
2.312.991افزایششاخص کل
27.148
753.439افزایششاخص هم‌وزن
8.445
بیشترین تاثیر منفیبیشترین تاثیر مثبتبیشترین ارزش معاملات
اخابرفولادفولاد
حفارسفملیفملی
سهرمزنوریکاما

منبع: شهر بورس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62440

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا