اجتماعی و فرهنگیبیوگرافی

بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست؟

بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال می باشد.

بهادر زمانی
بهادر زمانی

سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا در سال 1403 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه لقا می نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی و آتوسا کلانتری به هنرمندی پرداخته‌اند

در خلاصه سریال آمده است:

همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه شماری می کند که مرگ از راه می رسد. آرشام یکتا متولد می شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می گیرد تا مسیر انتقام از خائنان برای آرشام هموار شود.

بیوگرافی بهادر زمانی

بهادر زمانی فعالیت رسمی خود را در زمینه کارگردانی و نویسندگی از سال 1388 با ساخت فیلم های کوتاه آغاز کرد.

کارگردانی سینما را زیر نظر اساتیدی چون کامبوزیا پرتوی، علی ژکان، محمدعلی سجادی و جمعی از اساتید برجسته سینما آموخت.

او فیلم کوتاهی ساخت که در سال 1392 به عنوان یکی از فیلم های برگزیده جشنواره جهانی فجر شناخته شد و اولین فیلم بلند سینمایی خود را در سال 1396 ساخت که توسط هومن کبیری در ژانر جنگی ساخته شد.

بهادر زمانی
بهادر زمانی

این فیلم بعدها به صورت مینی سریال در چهار قسمت پخش شد. او در سال های 1399 و 1400 سناریوی فیلم «رکینتو» را نوشت. که در همان سال موفق به ساخت آن شد. زمانی برای ساخت Requinto جوایز معتبری را در جشنواره های بین المللی دریافت کرده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63034

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا