اخبار روزاخبار مهم و فوری

زمان دقیق آزادی وریا غفوری بازیکن تیم فولاد و سابق استقلال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق آزادی وریا غفوری بازیکن تیم فولاد و سابق استقلال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وریا غفوری صبح امروز سه شنبه 8 آذر با قرار وثیقه آزاد شد

صبح امروز وریا غفوری با اعزام از زندان به دادسرا و انجام آخرین تحقیقات قضایی از زندان آزاد شد.

بر اساس این گزارش؛ با بررسی پرونده، انجام آخرین تحقیقات قضایی، نظر دادستان تهران و بازپرس پرونده؛ وریا غفوری پس از حضور در دادسرای تهران با سپردن قرار وثیقه مناسب از زندان آزاد شد./میزان

آیا وریا غفوری آزاد شده است؟

بعضی از منابع آگاه خبر داده‌اند که وریا غفوری بازیکن تیم فولاد خوزستان و مدافع سابق استقلال و تیم ملی ایران که به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده بود، به قید وثیقه آزاد شده است.

البته صحت این خبر که همسر وی خبرآزادی او را تکذیب کرده است. برخی خبرگزاری‌ها به نقل از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که پرونده وریاغفوری در حال طی مراحل قضایی و اداری است و او احتمالا روز های بعد آزاد خواهد شد.

گزارشگر ایتالیایی وسط بازی ارژانتین و مکزیک داره از وریا میگه!

مبلغ وثیقه آزادی وریا غفوری چقدر است؟

وریاغفوری کاپیتان سابق استقلال با قرار وثیقه آزاد شد و گفته می‌شود کلیه مواردی که در پرونده واکنش های اعتراضی او قرار گرفته بود هم پاک خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آزادی‌وریاغفوری از بازداشت فعلا با قرار وثیقه انجام شده است و گفته می‌شود این قرار چهار میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین فعلا یک اتهام بابت توهین به تیم ملی در پرونده وی باقی مانده که به زودی با برگزاری جلسه رسیدگی قضایی یا اتمام بررسی‌ها مختومه خواهد شد.

این اطلاعات غیررسمی است و از سایت تابناک برگرفته شده است و تابناک مستقلا آنها راتایید یا رد نمی‌کند.

دلیل اصلی دستگیری وریاغفوری چه بوده است؟

«وریا غفوری مدافع هافبک تیم فولاد خوزستان و کاپیتان پیشین باشگاه استقلال به اتهام توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران و تبلیغ علیه نظام بازداشت شده بود»

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=7380

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا