اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت دقیق و ماجرای اصلی تغییر نام خیابان ولیعصر به پهلوی در برنامه گوگل مپ

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت دقیق و ماجرای اصلی تغییر نام خیابان ولیعصر به پهلوی در برنامه گوگل مپ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شاید باورش سخت باشد ولی در برنامه گوگل مپ نام خیابان ولیعصر (عج) تهران به خیابان پهلوی تغییر نام پیدا کرده است  که این اتفاق بسیار نادر تعجب خیلی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

البته توجه داشته باشید که برنامه گوگل مپ برنامه آزادانه هست که هر کاربری که در آن عضو می باشد می تواند به راحتی نام هر کوچه و معبر و خیابان را به دلخواه و اختیار خود عوض کند مانند سایت ویکی پدیا که هر کسی می تواند برای خودش مطلبی را ویرایش نماید. تا به حال چنین مواردی در گوگل مپ رخ داده است که در نهایت اصلاح شده است.

گوگل مَپز یا گوگل مَپس یا گوگل مَپ (به انگلیسی: Google Maps، به‌معنی: نقشه‌های گوگل) یک محصول وب از شرکت گوگل است. در گوگل مَپز، نقشه‌های دقیق و کاملی از زمین به همراه امکان مسیریابی با استفاده از سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS) و همچنین گزارش وضعیت ترافیکی به کاربران ارائه می‌شود.

حالا در رسانه های معاند و شبکه های ضد انقلاب مانور زیادی بر روی این اتفاق داده اند و آن را بولد کرده اند و هیاهوی الکی به راه انداخته اند. شبکه ایران اینترنشنال به این موضوع پرداخته و ساعت ها درباره آن گزارش تهیه کرده است.

خیابان ولیعصر بلندترین خیابانِ درختکاری شده تهران و همچنین بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۸ کیلومتر است که از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیران در شمال تهران می‌رسد

بسیاری از مراکز خرید بزرگ، پارک‌های عمومی، رستوران‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی و دفاتر ملی و بین‌المللی در این خیابان قرار دارند. این خیابان هم‌چنین از کانون‌های سنتی خرید تهران است و بوستان‌های بزرگ ملت و ساعی در کنارهٔ این خیابان جای دارند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. زورشون به تغییر اسم خیابون ولیعصر میرسه
    اینا در همین حدن
    پهلوی به عمق استخونشون نفوذ کرده
    پهلوی پرستان اوسکول

    2
    1
    1. پهلوی کیه همون میرپنجه آلشتی همون که تولش ۴۳ ساله بیکاره پول توجیبی از ننه عفریتش میگیره که دزدیده

      9
      23
  2. اگه شما راست میگین همت کنین نام جعلی عربی را از خلیج همیشه فارس پاک و اون رو اصلاح کنید

    21
    5
دکمه بازگشت به بالا