اخبار مهم و فوریورزشی

آیا علی کریمی به کشور کانادا مهاجرت کرده است؟ + اخراج از امارات

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا علی کریمی به کشور کانادا مهاجرت کرده است؟ + اخراج علی کریمی از امارات مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات مهاجرت علی‌کریمی به کانادا

یک منبع مطلع به تسنیم گفت که علی کریمی از تحریک‌کنندگان آشوبها بعد از اخراج از دبی توسط مسولان اماراتی، ابتدا به مدت کوتاهی در آلمان اقامت داشته و سپس به کانادا رفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این منبع مطلع افزود: امارات پس از تحرکات خطرناک علی کریمی و اقدامات ناامن‌کننده‌ وی، از او خواسته بود این کشور را ترک کند. اما کانادا که خصومت دیرینه‌ای با ایران دارد، مهاجرت علی کریمی را پذیرفته است.

به گزارش تسنیم، غیر از علی کریمی، پیش از این برخی مفسدان مشهور اقتصادی مانند علی خاوری (اختلاسگر 3 هزار میلیاردی) نیز توسط مسولان کانادایی پناه داده شده بودند.

جاستین ترودو نخست وزیر تندرو کانادا از حامیان اصلی تجزیه طلبان و تروریستهای ضدایرانی است.

بیوگرافی علی کریمی

محمد علی کریمی پاشاکی (زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۷) بازیکن بازنشستهٔ فوتبال اهل ایران است. او در دوران فوتبال حرفه‌ای ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ‌های ایران، امارات، قطر و آلمان را دارد. کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شود، با لقب «جادوگر»  و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود. کریمی در ویدیو معرفی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، از سوی فیفا؛ به عنوان «یکی از دو بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران»، معرفی شد  او در سال ۱۳۹۴، در نظرسنجی برنامهٔ تلویزیونی ۹۰ با کسب ۵۲٫۵ درصد آراء، به عنوان محبوب‌ترن فوتبالیست دو دهه (از آغاز دههٔ ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۴) ایران انتخاب شد

کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست که در آن‌جا در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در لیگ و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و هم‌زمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک مدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد. او پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6215

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا