ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان امروز یکشنبه هفته سیزدهم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان امروز یکشنبه 4 دی 1401 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

همچنین ببینید:

پخش زنده بازی پرسپولیس و پیکان امروز یکشنبه 4 دی 1401

دیدارپرسپولیس در برابر پیکان در هفته ۱۳ مسابقات لیگ برتر

پرسپولیس و پیکان امروز یکشنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۱ از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها از کمبود مهاجم رنج می برد بعد از تساوی مقابل همشهری خود استقلال در دربی 99 پا به میدان تیم پیکان می گذارد

جدایی ناگهانی بورگن لوکادیا و مصدومیت چند هفته ای شیخ دیاباته روزهای سختی را برای پرسپولیس به جای گذاشته است.

احتمالا پرسپولیس با همان نفرات بازی دربی ۹۹ به مصاف تیم دیگر تهرانی یعنی پیکان می رود. با هم مروری خواهیم داشت بر ترکیب‌اصلی پرسپولیس مقابل پیکان:

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان

علیرضا بیرانوند
امید عالیشاه
دانیال اسماعیلی‌فر
مرتضی پورعلی گنجی
مهدی ترابی
میلاد سرلک
کمال کامیابی‌نیا
وحید امیری
سعید صادقی
گئورگی گولسیانی
سیامک نعمتی

نیمکت ذخیره‌ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، علی نعمتی، محمد عمری، سروش رفیعی، حامد پاکدل و مهدی عبدی

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان امروز یکشنبه هفته سیزدهم
ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان امروز یکشنبه هفته سیزدهم

پرسپولیس با چه ترکیبی با پیکان بازی می کند؟

 علیرضا بیرانوند در این دیدار از ابتدا در ترکیب پرسپولیس خواهد بود و با ماسک محافظ رودرروی مهاجمان پیکان خواهد ایستاد. او که در دیدار مقابل استقلال نتوانست کلین شیت کند، این بار به دنبال بسته نگه داشتن دروازه و نزدیک شدن به دستکش طلایی نیم فصل اول است.

 در خط دفاعی گئورگی گولسیانی به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی را تشکیل داده‌اند. گئورگی انگیزه زیادی دارد تا پس از درخشش در دربی، دوباره بدرخشد. در جناح چپ وحید امیری به میدان می‌رود و علی نعمتی روی نیمکت خواهد نشست. دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

 زوج هافبک دفاعی پرسپولیس، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا هستند و جلوتر از آنها به احتمال فراوان سیامک نعمتی و سعید صادقی بازی خواهند کرد.

دو مهاجم پرسپولیس مهدی ترابی و امید عالیشاه هستند اما احتمال دارد دوباره با حالت فری فرم، یحیی گل‌محمدی از سیامک در این پست استفاده کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=12429

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا