ورزشی

نتیجه بازی دیشب جام جهانی قطر نیمه نهایی سه شنبه + خلاصه آرژانتین کرواسی

 در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی دیشب جام جهانی قطر نیمه نهایی سه شنبه 22 آذر 1401  + خلاصه مسابقه آرژانتین و کرواسی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش بدون سانسور نیمه نهایی جام جهانی

نتیجه بازی دیشب جام جهانی قطر: آرژانتین 3 – کرواسی 0

نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی 2022 قطر دیشب سه شنبه 22 آذر 1401 با برگزاری یک دیدار بین تیم های آرژانتین و کرواسی انجام شد.

در این بازی مهیج و تماشاگرپسند تیم یاران لیونل مسی با درخشش این اعجوبه قرن توانست با نتیجه سه بر صفر تیم کرواسی را شکست بدهد. و انتقام بازی جام جهانی 2018 روسیه را از یاران مودریچ بگیرد.

نتیجه بازی های دیروز جام جهانی

در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته (سه‌شنبه ۲۲ آذر ) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه لوسیل شهر دوحه برگزار شد

تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر آرژانتینی‌ها به پایان رسید تا آلبی‌سلسته پس از هشت سال دوباره به فینال جام جهانی برگردد.

لیونل مسی در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی و جولیان آلوارز دو بار در دقایق 39 و 69 (دومی به لطف حرکت انفرادی زیبای مسی و پاس گل او) در این بازی گلزنی کردند.
به این ترتیب آرژانتین برای ششمین بار به فینال جام جهانی صعود کرد، جایی که باید با برنده بازی امشب و دوم مرحله نیمه نهایی میان تیم‌های فرانسه و مراکش مصاف داشته باشد تا شاید سرانجام طلسم ناکامی‌های لیونل مسی در این تورنمنت و رسیدن به افتخاری را که آخرین بار اسطوره فقید کشورش دیه‌گو مارادونا در سال 1986 برای آلبی‌سلسته کسب کرد، بشکند.

خلاصه مسابقه بازی آرژانتین 3 – کرواسی 0 (گزارش محمدرضا احمدی)

گل سوم آرژانتین به کرواسی رو با گزارش عربی ببینید

گزارشگر قطری میگه مسی به والله تو اهل زمین نیستی، به والله تو انسان نیستی، به والله تو اهل مریخ هستی، به والله تو فرازمینی هستی، چه کردی ای مسی…

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم آرژانتین و کرواسی

دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم آرژانتین و کرواسی
دقایق گلزنی و تعویض برای دو تیم آرژانتین و کرواسی

آمار پایان بازی آرژانتین و کرواسی

آمار پایان بازی کرواسی آرژانتین
آمار پایان بازی کرواسی آرژانتین

امیداوریم از مطلب نتیجه بازی دیشب جام جهانی قطر در نیمه نهایی روز سه شنبه 22 آذر بین تیم های کرواسی و آرژانتین لذت برده باشید

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10884

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا