اخبار مهم و فوریورزشی

زمان قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز چه ساعتی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 امروز چه ساعتی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023

مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر از ساعت 14:00 روز پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ 1402 در سالن “کاترا اوپرا هاوس” شهر دوحه قطر برگزار می‌شود و تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی این مسابقات، حریفان گروهی خود را خواهند شناخت.

باید منتظر ماند و دید چه تیم هایی با ایران هم گروه خواهند شد. ایران در سید 1 در کنار ژاپن – کره جنوبی – استرالیا – عربستان و قطر قرار دارد.

قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023
قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023

شبکه سه سیما نیز در قالب برنامه “فوتبال‌ برتر” و با اجرای محمدحسین میثاقی و محمدرضا احمدی، ضمن پوشش زنده این مراسم، به تحلیل و بررسی حریفان تیم ملی کشورمان با حضور کارشناسان و پیشکسوتان تیم ملی نیز خواهند پرداخت.

جام ملت‌های آسیا 2023 قطر از 20 دی‌ماه تا 8 بهمن ماه 1402 با حضور تیم ملی کشورمان به‌سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در قطر برگزار می‌شود.

این برنامه حوالی ساعت 14 روز پنجشنبه روی آنتن خواهد رفت.

غیب علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در شرایطی قرار است امروز برگزار شود که خبری از علی دایی به عنوان یکی از مدعوین در این جلسه نیست.

 سرور جباروف ستاره فوتبال ازبکستان، حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر، تیم کیهیل، ستاره پیشین فوتبال استرالیا و پارک جی سونگ، ستاره پیشین منچستر یونایتد و تیم ملی کره جنوبی، فوتبالیست‌های سرشناس حاضر در مراسم قرعه‌کشی هستند که در کنار نمایندگان فدراسیون و سرمربیان ومربیان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها در این مراسم شرکت خواهند کرد. غیبت علی دایی در این مراسم درحالی صورت گرفته که او در دوره قبلی یعنی مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۱۹ یکی از چهره‌های اصلی بود. دایی همچنین چندی پیش به عنوان یکی از برترین چهره‌های فوتبالی دنیا در مراسم برترین‌های فیفا روی صحنه رفت و جایزه جوانمردانه فیفا را اهدا کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=28122

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا