پرسپولیسورزشی

اولین صید پرسپولیس به تور افتاد | این مدافع ملی پوش پرسپولیسی شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اولین صید پرسپولیس به تور افتاد | این مدافع ملی پوش پرسپولیسی شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیسی شد؟

شنیده ها حاکی از آن دارد که امروز اولین رونمایی از بازیکن جدید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران می باشد.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش که این روزها در ایران به سر می برد با پرسپولیس به توافق رسیده است و به زودی پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

یحیی گل محمدی با این دو کاپیتان پرسپولیس خداحافظی می کند

این مدافع بلندقامت و سخت کوش که دو فصل پیش از پرسپولیس جدا شد و به تیم الاهلی قطر پیوسته بود حالا می خواهد دوباره با تیم قرمزپوش پایتخت جام دیگری را بالای سر ببرد.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

هم اکنون، مذاکرات‌ بین طرفین مثبت پیش رفته و اگر مشکل خاصی رخ ندهد کنعانی زادگان طی ساعاتی آینده رسما به پرسپولیس باز خواهد گشت.

گفتنی است که رفیق صمیمی کنعانی زادگان دیشب در لایو اینستاگرامی‌اش به این مدافع ورودش را به پرسپولیس تبریک گفته و زودتر خبر پیوستنش را به پرسپولیس اعلام کرده بود.

باید دید که یحیی گل محمدی در ترافیک خط دفاع کدام بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار می دهد؟ پورعلی گنجی، ولسیانی، کنعانی زادگان و فرجی چهار مدافع میانی پرسپولیس هستند.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33019

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا