اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس امروز شنبه 14 مرداد 1402 رالی صعود آغاز می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس امروز شنبه 14 مرداد 1402 رالی صعود آغاز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس امروز شنبه 14 مرداد 1402

با توجه به تداوم حجم پایین معاملات، می توان انتظار داشت که شاهد معاملات نوسانی در بازار باشیم و روند معاملات با شیب ملایم مثبت باشد ؛ البته روند دلار بازار آزاد نیز در هفته پیش رو تعیین کننده خواهد بود.

هفته دوم مرداد 1402 را در حالی به پایان رساندیم که موج گرما موجب تعطیلی سراسری کشور از جمله بورس در روز پایانی معاملاتی هفته جاری شد. در دو روز پایانی معاملاتی هفته جاری اوضاع اندکی بهتر شد و شاخص کل سبزپوش معاملات را به پایان رساند.

با توجه با افزایش نرخ ارز و اصلاح قیمتی در کلیت بازار و جذاب شدن قیمت ها در اکثریت سهام ها پیش بینی میکنم هفته پیش رو بازار صعودی داشته باشیم. گروه پالایشی و سرمایه گذاری پیش رو هستند.

برای روند پیش رو هفته آینده در بازار انتظار می رود هفته ای مثبت متعادل داشته باشیم که با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته در بازار ارز شاهد بودیم صنایع پیشتاز بازار را می توان صنعت گروه شیمیایی دانست که در صنعت های دیگر بازار میتوان تک سهم های هر صنعت را مد نظر بازدهی هفتگی قرار داد که صرفا هفته آتی را میتوان یک مکث کوتاه در روند اصلی بازار (روند نزولی) در نظر گرفت.

در روزهای گذشته عنوان کردیم که اگر بازار نتواند با شوک درمانی مسیر خود را پیدا کند فرسایش احتمالی سراغ او خواهد آمد اما اینطور نیست که جو منفی باشد و حتی بی‌خبری خوش خبری خواهد بود به خصوص وقتی عاقلانه تصمیمی گرفته نمی‌شود. ‌‌
کار نداشتن دولت با بازار می‌تواند خبر خوبی به حساب امده و موجب حرکت آرام و رفتار بهتر بازار شود درست شبیه آنچه در حال حاضر و در این دو روز شاهدیم که خبر منفی خاصی به بازار نرسیده و با اندک حمایت بازار فضای بهتری دارد

باید بپذیریم که همه در این بازار به دنبال حداکثرسازی سود و حداقل کردن ریسک هستند پس حرکات هر سرمایه‌گذار در دارایی که دارد با هر طرز فکری قابل پذیرش است و به نوعی همین یک جمله مال دارد اختیار دارد را باید بپذیریم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36842

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا