ورزشیپرسپولیس

ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک امروز چهارشنبه در هفته اول لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک فردا چهارشنبه 18 مرداد 1402 در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر در فصل جدید 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان و ساعت دقیق بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در روز چهارشنبه 18 مرداد 1402 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل 1402-1403 می باشد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

همه منتظرند ببینند پرسپولیس آسیایی در هفته اول مقابل هوادارانش در ورزشگاه آزادی چه نمایشی از خود ارایه خواهد کرد. تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های پرستاره عربی بازی کند. مسابقه دو تیم احتمالا زیر بارش تابستانی باران برگزار می شود!

 پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر روز چهارشنبه میزبان آلومینیوم اراک است.
بر این اساس، نشست خبری پیش از این دیدار ظهر سه شنبه 17 مرداد در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌شود و سرمربی پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

گواهی نقل و انتقال بین‌المللی بازیکنان جدید پرسپولیس صادر شد تا مدارک آنها برای شروع فصل جدید فوتبال ایران، کامل باشد.

 ITC محمد حسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی از بازیکنان پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوستند صادر شد و از طریق سیستم TMS در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37267

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا