اقتصادیاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 شهریور 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 شهریور 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 شهریور 1402

پیش بینی می‌شود که بورس فردا چهارشنبه با فشار عرضه بیشتری همراه شود و شاهد بازاری متعادل باشیم. البته در این بین برخی صنایع و گروه‌ها که خبرهای مثبت و مناسبی دارند بتوانند شرایط بهتری را دنبال کنند.

با توجه به اینکه سهم تامین سرمایه کاردان فردا چهارشنبه عرضه اولیه خواهد شد و اکثر تازه واردان احتمالا سهم عرصه اولیه قبلی خود را خواهند فروخت و عرضه ها بیشتر خواهد شد.

و این فشار فروش باعث تعادلی شدن بازار سرمایه در روز چهارشنبه خواهدشد.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه تکاردان چقدر نقدینگی می خواهد؟ | میزان نقدینگی لازم تامین سرمایه کاردان

عدم تخصیص ارز خودروسازان تکذیب شد

درپی نامه اعتراضی شورای رقابت به رئیس‌جمهور درخصوص تبعات تامین ارز خودروسازان از محل صادرات خود، «منوچهر منطقی» معاون وزیر صمت در نامه به شورای رقابت این مساله را تکذیب و تاکید کرد: تغییری در تخصیص ارز خودروسازان به وجود نیامده و نگرانی از این بابت نیست. ۲۲ مرداد امسال توکلی مدیرکل خودرو وزارت صمت، در نامه‌ای از خودروسازان خواسته بود برای تأمین ارز مورد نیاز به فکر صادرات باشند یا اینکه از دیگر صادرکنندگان ارز مورد نیاز خود را تأمین کنند. انتشار این نامه باعث شد تا شورای رقابت با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کند در شرایط ثبات بازار خودرو انتشار این نامه‌ها بر التهابات بازار اضافه خواهد دارد. در این نامه تاکید شد: نامه مدیرکل دفتر صنایع خودرو در خصوص «خودروهای مونتاژی» موضوع فصل (۹۸) بوده که تاکنون نیز از محل ارز غیر از نیما نظیر تهاتر، صادرات و ارز اشخاصی استفاده می‌شد. لذا تغییر خاصی در این خصوص به وجود نیامده است.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39727

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا